اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

بیست و نهمین سالگرد شهادت سرلشکر خلبان عباس بابایی برگزار شد

  • کد خبر : 3993
  • 14 مرداد 1395 - 18:17

مراسم گرامیداشت بیست و نهمین سالروز شهادت شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی صبح امروز در نیروی هوایی ارتش برگزارشد. به گزارش اخبار جهادی ، مراسم گرامیداشت بیست و نهمین سالروز شهادت شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی امروز در نیروی هوایی ارتش برگزارشد. این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، […]

مراسم گرامیداشت بیست و نهمین سالروز شهادت شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی صبح امروز در نیروی هوایی ارتش برگزارشد.

به گزارش اخبار جهادی ، مراسم گرامیداشت بیست و نهمین سالروز شهادت شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی امروز در نیروی هوایی ارتش برگزارشد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی نایب رییس سابق مجلس شورای اسلامی، امیر خلبان علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت رییس اداره عقیدتی سیاسی، امیر خلبان سیدرضا پردیس و امیر خلبان حبیب بقایی از فرماندهان اسبق این نیرو، خانواده معظم شهید بابایی، همرزمان این شهید والامقام، جمعی دیگر از مقامات، فرماندهان و مسئولین کشوری و لشگری و کارکنان ارتش در سالن ۱۹ بهمن فرماندهی آموزشهای هوایی شهید خضرایی برگزار شد.

ابوترابی در این مراسم با خادم، فداکار، شجاع و متعبد نامیدن شخصیت شهید بابایی گفت: شهید بابایی با اینکه در این راه خود آسمانی شد اما این میراث را برای نسل کنونی نهاجا با یادگار گذاشت.

وی با اشاره به آیه ۶۰ سوره مبارکه انفال اظهار داشت: راهبرد دفاعی امت اسلامی و استراتژی جمهوری اسلامی در این آیه تعریف شده است و پیام آن این است که هر ملتی که بخواهد عزت داشته باشد باید در مسیر اقتدار قدم بردارد.

ابوترابی گفت: از آنجایی که دنیا صحنه تقابل حق و باطل است، دشمن همیشه در برابر ماست و قرآن کریم برای مقابله با این تهدید ما را به فراهم کردن بالاترین سطح از آمادگی امر کرده است.

وی با بیان اینکه باید در بالاترین سطح آمادگی باشیم اظهار داشت: تمام ظرفیت های نهاجا باید در راه افزایش قدرت دفاعی کشور صرف شود و نگاهمان همواره به افق های بلندتری که قدرت دستیابی به آن را داریم باشد.

نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی افزود: جایگاه راهبردی نیروی هوایی در دکترین دفاعی کشور امروز آسمان ایران را به امن ترین آسمان منطقه تبدیل کرده است که این حاصل به کارگیری ظرفیت ها در این نیروی الهی است.

وی با اشاره به لزوم افزایش قدرت نظام اسلامی گفت: نظام اسلامی باید در مرز اقتدار سیاسی، اقتصادی، نظامی و همه عرصه های قدرت ملی باشد.

وی افزود: امام(ره) این نگاه کشور را در مسیر اقتدار قرار داد و در ادامه راه ایشان، رهبر معظم انقلاب نیز با این نگاه کشور را به یک قدرت موثر و تاثیرگذار در برابر قدرت های جهانی مبدل کرده اند.

ابوترابی فرد با بیان اینکه دشمنان میخواهند ملت ها را در موضع ضعف قرار دهند اظهار داشت: امروز جهان فقط یک زبان را می فهمد که آن زبان قدرت و اقتدار است و اگر قدرت داشتیم میتوانیم در برابر آنها ایستادگی کنیم.

نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در شرایطی هستیم که قدرت های جهانی توانایی تعرض به ما را ندارند؛ باید به جایی برسیم که جرات بیان کردن آن را هم نداشته باشند.

ابوترابی فرد با بیان اینکه باید با تمام توان و قدرت در صحنه های جهانی حاضر شویم، تصریح کرد: آنکه امروز مقابل ما صف آرایی کرده است نظام حاکم بر جهان است که باید با این حد و اندازه به مصاف دشمن رفت.

وی در پایان گفت: امروز بزرگترین پیام سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران مقابله با نظام حاکم جهانی به رهبری ایالات متحده آمریکا است./فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=3993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.