اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

رونمایی از شناورهای سطحی و زیرسطحی پیشرفته

  • کد خبر : 3089
  • 20 خرداد 1395 - 9:14
رونمایی از شناورهای سطحی و زیرسطحی پیشرفته

فرمانده نیروی دریایی ارتش از رونمایی شناورهای سطحی و زیرسطحی پیشرفته در این نیرو خبر داد. به گزارش اخبار جهادی به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در جمع خبرنگاران در بوشهر با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: پایگاه دریایی بوشهر از ظرفیت بالایی برخوردار است و از نظر […]

فرمانده نیروی دریایی ارتش از رونمایی شناورهای سطحی و زیرسطحی پیشرفته در این نیرو خبر داد.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در جمع خبرنگاران در بوشهر با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: پایگاه دریایی بوشهر از ظرفیت بالایی برخوردار است و از نظر آموزشی، علمی، فنی و نیروی انسانی در وضعیت مناسبی قرار دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به آموزش افسران در رده‌های مختلف در پایگاه دریایی بوشهر افزود: علاوه بر دوره‌های مختلف افسری و عالی دوره‌های تخصصی چتربازی و غواصی در پایگاه دریایی بوشهر انجام می‌شود که نشان از ظرفیت بالای این پایگاه در ابعاد نظامی و آموزشی است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین به آمادگی کارکنان پایگاه دریایی بوشهر در جهت اجرای ماموریت‌های مختلف اشاره کرد و گفت: کارکنان پایگاه دریایی بوشهر با توانمندی بالا و تجهیزات پیشرفته آماده مقابله با هر‌گونه تهدید در عرصه‌های مختلف هستند.
سیاری با اشاره به اینکه پایگاه دریایی بوشهر در هشت سال دفاع مقدس نقش مهم و تاثیر گذاری در شکست دشمن داشت و افزود: در عملیات مروارید که در شصت ‌و هفتمین روز از جنگ توسط دریادلان پایگاه دریایی بوشهر انجام شد ضربات مهلکی به دشمن بعثی عراق وارد شد.
وی با اشاره به اینکه از محل پایگاه دریایی بوشهر چند پایگاه در نقاط مختلف کشور شکل گرفته است خاطر نشان کرد: منطقه دوم نیروی دریایی ولایت جاسک، مکران و دیگر مناطق دریایی ارتش در جنوب به سبب اهمیت و جایگاه پایگاه دریایی بوشهر ایجاد شده و پایگاه دریایی بوشهر به عنوان پایگاه دریایی مادر شناخته می‌شود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه این نیرو در سال اقتصادی مقاومتی، اقدام و عمل  طرح‌ها و برنامه‌های مهمی در حال اجرا دارد، افزود: نیروی دریایی برای تامین تجهیزات مورد نیاز از توان جوانان دانشمند بهره برده و اکنون در نگهداری، ساخت و تعمیرات تجهیزات و نوسازی انواع ناوهای موشک‌انداز و ناوشکن‌ اقدامات مهمی انجام داده است.
سیاری با اشاره به اینکه شعار حضرت امام راحل در نیروی دریایی ارتش محقق شده گفت: نیروی دریایی ارتش با استفاده از توان داخلی روی پای خود ایستاده و این مهم، بزرگترین حرکت در مسیر اجرای اقتصادی مقاومتی، اقدام و عمل است.
دریادار سیاری در پایان از رونمایی چند شناور در سال جاری خبر داد و گفت: امسال از شناورهای سطحی و زیرسطحی پیشرفته که در نیروی دریایی ارتش ساخته شده، رونمایی می‌شود.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=3089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.