اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

گزارش روز دوم | گروه‌های جهادی فاطمیون در پلدختر چه می‌کنند؟

  • کد خبر : 20014
  • 24 فروردین 1398 - 14:46
گزارش روز دوم | گروه‌های جهادی فاطمیون در پلدختر چه می‌کنند؟
نیروهای فاطمیون، روز گذشته برای کمک به مردم سیل‌زده به چهار گروه تقسیم شدند.

نیروهای فاطمیون، روز گذشته برای کمک به مردم سیل‌زده به چهار گروه تقسیم شدند.

به گزارش اخبار جهادی،گروه اول در داخل شهر پلدختر به شستشوی منازل پاکسازی شده پرداختند.

گروه دوم به روستای چمگردان رفتند و به ساخت و ساز پرداختند. این جهادگران اقدام به ساخت ضروریاتی از قبیل حمام و سرویس بهداشتی برای مناطق چادرنشین کردند.

گروه سوم در روستای چممهر مستقر شده و گل و لای چند منزل را خارج کردند که در این حین جواهرات و زیورآلاتی نیز توسط نیروهای فاطمی یافت گردید که بصورت تمام و کمال تحویل صاحبان آن گردید.

چهارمین گروه از نیروهای فاطمیون به روستای بابازید رفتند و اقدام به خروج گل و لای منازل کردند. این اقدام در حالی صورت گرفت که از شب گذشته تا صبح امروز، باران زیادی به آن منطقه نازل شده و کار را سخت کرده بود.

خاطر نشان می‌شود، این گزارش در خصوص فعالیت نیروهای جهادی فاطمیون (اعزامی از تهران) می‌باشد. گروه‌های چندگانه‌ی دیگری نیز از نیروهای فاطمیون (مشهد) به لرستان اعزام شده و خواهند شد.

انتهای پیام/

عکس: مرکز رسانه فاطمیون

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=20014

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.