اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

درخواست پدر محمدرضا نوری از نخست وزیر عراق برای انتقال فرزندش به ایران

  • کد خبر : 31355
  • 09 خرداد 1403 - 13:46
درخواست پدر محمدرضا نوری از نخست وزیر عراق برای انتقال فرزندش به ایران
حسین نوری پدر محمدرضانوری، در نامه ای ضمن تشکر از سخنگوی وزارت خارجه و اصحاب رسانه خطاب به شیاع سودانی نخست وزیر عراق خواستار انتقال ابوعباس به ایران شد.

حسین نوری پدر محمدرضا نوری در نامه ای خطاب به شیاع سودانی نخست وزیر عراق خواستار انتقال ابوعباس به ایران شد.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

باسمک‌با مطلق الاساری

سلام و درود بر شهید عزیزمان وزیر امور خارجه انقلابی و ارزشمدار دکتر حسین امیر عبداللهیان ( ره) که عقده ما را گشود و موضوع اسارت محمدرضا نوری و وضعیت نامساعد جسمانی او را به سر خط خبرها برد و و‌ سپاس از اصحاب رسانه که با همت والا و دغدغه و انگیزه آنان می رود که مطالبات مردمی  برای انتقال سریع محمدرضا نوری به موجی گسترده تبدیل شود.
و‌ تشکر از سخنگوی محترم وزارت امور خارجه که روز گذشته صدای رسای مادر و خواهران و همسر و فرزندان محمدرضا نوری نیز شدند و قاطعانه «بازداشت خودسرانه » و هرگونه رفتار «غیرقانونی و غیرحقوقی و غیرانسانی» با این رزمنده مدافع حرم و‌ مستشار حشدالشعبی و‌ میهمان رسمی حکومت عراق را محکوم ساخته و با صدای رسا و‌ بدون لکنت زبان و تعارفات دیپلماتیک اعلام‌ کردند که جمهوری اسلامی ایران این موضوع را به طور جدی و در سطوح عالی پیگیری کرده و خواهد کرد.

امیدواریم آقای شیاع سودانی نخست وزیر محترم عراق که خود فرزند شهیدند و‌ سالها وزیر «حقوق بشر» عراق بوده اند، با تکریم عملی «شهید جمهور آیت الله رییسی» و وزیر خارجه انقلابی شهید امیرعبداللهیان در اسرع وقت  و بر اساس توافقنامه موجود میان دو کشور، دستور انتقال محمدرضا نوری به ایران را صادر کنند و با این حرکت،  استقلال سیاسی و قضایی عراق را به رخ دشمنان بکشند و عزت و کرامت ملت بزرگ‌ خویش را به جهانیان نشان دهند تا همانطور که خودشان به درستی در دیدار با رهبر انقلاب اشاره کردند: «این تشییع باشکوه [شهید رییسی] نتیجه خدمت به مردم است و این درس باید سرلوحه ما در عراق نیز باشد»
جناب آقای سودانی! با ترجیح منافع ملت عراق بر زیاده خواهی های یک دولت اشغالگر، رضایت مردم مظلومتان را بر خرسندی دشمنان عراق ترجیح دهید و همین را سرلوحه ملکداری خویش سازید تا نامتان بر صحیفه دل و جان مردم قدرشناس عراق تا ابد حک شود.ایدون‌ و‌ دوصد ایدون باد
حسین نوری پدر محمدرضا نوری

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=31355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.