اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حمله سایبری آمریکا به کشتی ایرانی بهشاد

  • کد خبر : 30341
  • 28 بهمن 1402 - 18:18
حمله سایبری آمریکا به کشتی ایرانی بهشاد
شبکه آمریکایی ان بی سی نیوز در گزارشی مدعی حمله سایبری ارتش آمریکا به کشتی ایرانی بهشاد در دریای سرخ شد.

به گزارش اخبار جهادی، شبکه تلویزیونی ان بی سی نیوز (NBC NEWS) آمریکا روز پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه در گزارشی به نقل از سه مقام دولتی مدعی حمله سایبری ارتش آمریکا به کشتی باری عمومی بهشاد (MV BEHSHAD) در دریای سرخ شد.

این رسانه آمریکایی مدعی است که ماموریت کشتی بهشاد در دریای سرخ و خلیج عدن جمع آوری اطلاعات کشتی‌های خارجی و انتقال آن به ارتش یمن است. بر این اساس ارتش آمریکا در پاسخ به نقش ایران در حمله پهپادی اخیر گروه‌های مقاومت عراق به پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه التنف و مرز اردن و همچنین جلوگیری از عملیات اطلاعاتی کشتی‌های ایرانی در کمک به انصارالله یمن، یک حمله سایبری به کشتی بهشاد انجام داده است.

بر اساس ادعای رسانه های غربی، کشتی ایرانی بهشاد کاربرد اطلاعاتی-لجستیکی داشته و بر عبورومرور کشتی های مختلف در تنگه باب المندب و دریای سرخ نظارت دارد. این کشتی همچنین اطلاعات کشتی‌های اسرائیلی، آمریکایی و انگلیسی و کشتی‌های وابسته به آنها را شناسایی می‌کند و موقعیت آنها را برای اجرای حمله موشکی و یا پهپادی به نیروهای مسلح یمن گزارش می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=30341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.