اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

کشته شدن سه نفر در حمله پهپادی ترکیه به مقر پ‌ک‌ک در استان نینوا

  • کد خبر : 27154
  • 27 اردیبهشت 1402 - 17:29
کشته شدن سه نفر در حمله پهپادی ترکیه به مقر پ‌ک‌ک در استان نینوا
در پی حمله پهپادی ترکیه به حومه‌ی شهرستان سنجار واقع در غرب استان نینوای عراق، سه تن از نیروهای پ‌ک‌ک کشته شدند.

به گزارش اخبار جهادی، پهپادهای ارتش ترکیه در ۲۶ اردیبهشت ماه، یک مقر متعلق به حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) را در منطقه خانه‌صور واقع در حومه‌ی شهرستان سنجار مورد هدف قرار دادند که طی این حمله، سه تن از نیروهای پ‌ک‌ک کشته شدند.

در همین رابطه، اقلیم کردستان عراق نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: یک فروند پهپاد متعلق به ترکیه، پایگاهی متعلق به حزب کارگران کردستان را در منطقه سنجار هدف قرار داد که این حمله منجر به کشته شدن سه رزمنده حزب کارگران کردستان شد.

تاکنون جزئیات بیشتری از این حادثه منتشر نشده است.

شایان ذکر است پهپادهای ترکیه در ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۱ نیز خودرویی را در شهر سنجار مورد هدف قرار دادند که طی این حمله یکی از فرماندهان میدانی نیروهای مقاومت سنجار (YBS) به همراه محافظ خود جان باخت.

برای مشاهده در اندازه اصلی کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=27154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.