اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ترور هدفمند فرمانده یگان موشکی سرایا القدس در غزه توسط اسرائیل

  • کد خبر : 27003
  • 21 اردیبهشت 1402 - 10:15
ترور هدفمند فرمانده یگان موشکی سرایا القدس در غزه توسط اسرائیل
فرمانده یگان موشکی سرایا القدس در حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسید.

به گزارش اخبار جهادی، هواگردهای ارتش رژیم اسرائیل در بامداد ۲۱ اردیبهشت ماه، منزلی را در شهرک حمد در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه بمباران کردند که طی آن علی حسن غالی، مسئول یگان موشکی و عضو شورای نظامی سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی به همراه دو فرد دیگر به شهادت رسیدند.

دقایقی پس از این حمله، سرایا القدس با انتشار بیانیه‌ای، شهادت علی حسن غالی ملقب به “ابو محمد”، عضو شورای نظامی و مسئول یگان موشکی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در بمباران منزل مسکونی در خان یونس را تایید کرد.

گفته می‌شود جنگنده‌های اسرائیلی در عملیات ترور شهید علی حسن غالی، از بمب هدایت‌شونده GBU-39 استفاده کرده‌اند. همچنین رئیس ستاد کل ارتش و سرویس شاباک اسرائیل با حضور در مرکز عملیات، شخصا بر این عملیات ترور نظارت داشتند.

پس از این حمله، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که از آغاز حملات دشمن صهیونیستی به این باریکه در روز سه شنبه تا این لحظه ۲۵ فلسطینی به شهادت رسیدند. شمار مجروحان نیز تاکنون به حدود ۱۰۰ نفر رسیده است.

شایان ذکر است جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در بامداد ۱۹ اردیبهشت ماه نیز مناطقی را در نوار غزه بمباران کردند که این جنایت وحشیانه، ۱۲ نفر از جمله سه تن از فرماندهان سرایا القدس، چند زن و کودک به شهادت رسیدند.

ویدیویی از محل حادثه

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=27003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.