اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

معاون سرکرده شاخه خراسان داعش در کابل کشته شد

  • کد خبر : 26954
  • 20 اردیبهشت 1402 - 13:24
معاون سرکرده شاخه خراسان داعش در کابل کشته شد
بر اثر عملیات اداره اطلاعات طالبان علیه مخفیگاه داعش در کابل، مهندس عمر معاون سرکرده شاخه خراسان داعش کشته شد.

به گزارش اخبار جهادی، بر اثر عملیات اداره اطلاعات طالبان در ۱۵ اردیبهشت ماه، علیه مخفیگاه‌های داعش در خیابان شمشاد در چهارراه بت خاک واقع در شهرستان بگرامی استان کابل، انجینر (مهندس) عمر کشته شد.

مهندس عمر دارای نام های مستعار حیدر، فریدون و اسکندر است و از اهالی شرق افغانستان می‌باشد که در سال ۱۳۹۶ ه.ش به عضویت گروه داعش درآمد. او در ابتدای کار خود، سرپرستی گروه داعش در کابل را به عهده داشت و پس از آن مسئولیت حوزه مرکزی داعش را به عهده گرفت و در ماه‌های اخیر به سمت معاونت ثناالله غفاری (شهاب المهاجر) سرکرده شاخه خراسان داعش منصوب شده بود.

پس از با این عملیات، اداره اطلاعات طالبان در ۱۸ اردیبهشت ماه، علیه یکی دیگر از مخفیگاه‌های داعش در روستای حسین کوت واقع در شهرستان شکر دره عملیات انجام داد که طی آن شش عضو داعش کشته و دو نفر از مسلحین طالبان نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=26954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.