اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

شبکه ‍۱۴ اسرائیل: حمله به نوار غزه حتمی است!

  • کد خبر : 26892
  • 18 اردیبهشت 1402 - 16:03
شبکه ‍۱۴ اسرائیل: حمله به نوار غزه حتمی است!
یک رسانه اسرائیلی به نقل از مقام بلندپایه صهیونیست مدعی شد که حمله نظامی ارتش این رژیم به نوار غزه حتمی است.

به گزارش اخبار جهادی، شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی در ۱۷ اردیبهشت ماه به نقل از یک مسئول بلندپایه صهیونیست ادعا کرد که مسئله حمله نظامی به نوار غزه، حتمی است.

این مسئول با بیان اینکه هیچ چاره‌ای، جز حمله نظامی به نوار غزه وجود ندارد و این مسئله فقط نیازمند زمان است، اظهار داشت: درگیری نظامی با حماس در نوار غزه، قطعی است. ارتش و شاباک توصیه‌های خود را به مقامات اسرائیلی ارسال کردند تا عملیات نظامی علیه غزه را تایید کنند.

این مقام صهیونیست با این ادعا که در زمان و مکان مناسب به نیروهای مقامت فلسطین پاسخ خواهند داد، تصریح کرد: جهاد اسلامی و سایر گروه‌ها، مسئول عملیات علیه اسرائیلی‌ها هستند اما با توجه به حمله راکتی اخیر که از غزه انجام شد، این تحلیل در تل‌آویو وجود دارد که درگیری مستقیم با حماس حتمی است.

به گفته وی، در بین مقامات رژیم اسرائیل بر سر دو موضوع بحث و جدال وجود دارد؛ اول آنکه حمله غافلگیرانه به نوار غزه که شاید با یک ترور صورت گیرد و پس از آن، درگیری، چند روز به طول بیانجامد و دوم، انتظار یک عملیات از نوار غزه و پس از آن، پاسخ دادن به صورت سخت‌تر و با هدف شکست معادله.

او در پایان پیش‌بینی کرد که احتمالا امسال در مراسم صهیونیستی موسوم به راهپیمایی قدس، حماس دست به عملیات بزند؛ هر چند که سال گذشته، علیرغم تهدیدهای، اقدامی انجام ندادند.

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=26892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.