اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حمله هوایی اسرائیل به جنوب سوریه

  • کد خبر : 26527
  • 20 فروردین 1402 - 11:17
حمله هوایی اسرائیل به جنوب سوریه
جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ به حمله راکتی به جولان اشغالی از خاک سوریه، تعدادی موشک به سمت اهدافی در جنوب این کشور شلیک کردند.

جنگنده‌های ارتش اسرائیل در ۲۰ فروردین ماه، در پاسخ به شلیک راکت از خاک سوریه به سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین در جولان اشغالی، اهدافی را در جنوب سوریه مورد حمله قرار دادند.

بیشتر بخوانید: دو حمله راکتی از خاک سوریه به جولان اشغالی!

بر اساس اطلاعات منبع نظامی سوریه، “حوالی ساعت ۰۵:۰۰ (به وقت محلی) یک‌شنبه، دشمن صهیونیستی با چند فروند موشک از سمت جولان اشغالی، اهدافی در مناطق جنوبی سوریه را مورد حمله قرار داد و پدافند هوایی اکثر موشک‌ها را ساقط کرد. این حمله منجر به وقوع خسارات مادی شد.”

این تهاجم اسرائیل به سوریه، پنجمین حمله رژیم صهیونیستی به خاک این کشور طی دو هفته اخیر می‌باشد. همچنین این هشتمین حمله رژیم اسرائیل به سوریه پس از زلزله ویرانگر چندی قبل در این کشور است.

شایان ذکر است در ساعت ۰۰:۱۵ (به وقت محلی) ۱۵ فروردین ماه نیز جنگنده‌های ارتش رژیم اسرائیل تعدادی موشک به سمت اهدافی در حومه‌ی شهر دمشق شلیک کردند که در نتیجه آن دو غیرنظامی به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: شهادت دو غیرنظامی در حمله هوایی رژیم اسرائیل به حومه دمشق

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=26527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.