اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

کتائب حزب‌الله: آمریکا حماقت کند، مستقیما حمله خواهیم کرد

  • کد خبر : 26235
  • 06 فروردین 1402 - 12:23
کتائب حزب‌الله: آمریکا حماقت کند، مستقیما حمله خواهیم کرد
گروه مقاومت «کتائب حزب‌الله» در عراق با اشاره به حملات شب‌های گذشته به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه، تأکید کرد که چنانچه آمریکا مقرهای این گروه را هدف قرار دهد، مستقیما به آمریکا پاسخ خواهد داد.

به گزارش اخبار جهادی، «ابو علی العسکری» مسئول امنیتی «کتائب حزب‌الله عراق»، بامداد امروز (یکشنبه، ۲۶ مارس)، در بیانیه‌ای به آمریکا هشدار داد.

مسئول امنیتی کتائب حزب‌الله گفت: «همزمان با تبریک به مردم پایدار سوریه بابت عملیات‌های مقاومت مردمی برای بازپس‌گیری حقوق و منابعشان که تحت کنترل آمریکا قرار دارد، تأکید می‌کنیم که کتائب حزب‌الله  در عملیاتی‌های [روزهای گذشته] علیه پایگاه اشغالگران آمریکایی در سوریه نقشی نداشته و مقر‌های آن‌ها را به هیچ عنوان هدف حمله قرار نداده است».

در ادامه این بیانیه آمده است: «بار دیگر تأکید می‌کنیم که چنانچه دشمن با هدف قرار دادن مجاهدان و مقرهای ما مرتکب هرگونه حماقت شود، کتائب مستقیما حضور آمریکا در منطقه را هدف قرار خواهد داد».

این بیانیه پس از آن صادر شده است که طی دو روز گذشته پایگاه اشغالگران آمریکایی در شرق سوریه با ده‌ها فروند راکت هدف حمله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: حمله گروه‌های مقاومت به پایگاه‌های آمریکایی در سوریه (ویدیو)

بیانیه ابو علی العسکری، مسئول امنیتی کتائب حزب‌الله عراق

انتهای پیام/

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=26235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.