اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

عملیات ضد اسرائیلی در نابلس + ویدیو

  • کد خبر : 25858
  • 07 اسفند 1401 - 17:41
عملیات ضد اسرائیلی در نابلس + ویدیو
در نتیجه عملیات یک فلسطینی در جنوب نابلس واقع در کرانه باختری، دو صهیونیست کشته شدند.

به گزارش اخبار جهادی، یک جوان فلسطینی در ۷ اسفند ماه، با ایجاد تصادفی ساختگی در شهرک حواره واقع در جنوب نابلس، خودروی صهیونیست‌ها را متوقف کرده و پس از این اقدام، به سوی آنان تیراندازی نمود که طی این عملیات، دو اسرائیلی کشته شدند. جوان فلسطینی عامل عملیات، موفق شد تا از صحنه عملیات فرار کند.

در همین رابطه، یوسی داگان، رئیس شورای شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال کرانه باختری اظهار داشت که این یک عملیات پیچیده و دشوار بوده است.

نکته جالب توجه این است که عملیات ضد اسرائیلی امروز در جنوب نابلس، همزمان با برگزاری نشست امنیتی عقبه صورت گرفت. نشستی که هدف از برگزاری آن، اتخاذ تصمیماتی جهت توقف عملیات‌های فلسطینی‌ها در اراضی اشغالی می‌باشد!

شایان ذکر است این اولین عملیات ضد اسرائیلی در کرانه باختری طی ماه جاری می‌باشد. پیش‌تر در ۲۱ بهمن ماه نیز یک شهروند فلسطینی به نام “حسین قراقع” (۳۰ ساله) در ایستگاه اتوبوس محله راموت در قدس اشغالی، گروهی از صهیونیست‌ها را با خودرو زیر گرفت که طی این عملیات، سه اسرائیلی کشته و شش تن دیگر به شدت مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: عملیات ضد اسرائیلی در قدس اشغالی + ویدیو

ویدیویی از محل حادثه (۱)
ویدیویی از محل حادثه (۲)

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=25858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.