اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

سرایا القدس: جنایات دشمن، اقدامات جهادی ما را بیشتر می‌کند

  • کد خبر : 25815
  • 05 اسفند 1401 - 17:21
سرایا القدس: جنایات دشمن، اقدامات جهادی ما را بیشتر می‌کند
شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به تداوم درگیری‌ها با نظامیان صهیونیست، گفت که جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان تنها اقدامات جهادی مقاومت را تشدید خواهد کرد.

به گزارش اخبار جهادی، «ابوحمزه» سخنگوی نظامی «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، ظهر امروز (جمعه)، بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن صهیونیستی تأکید کرد.

بنابر بیانیه منتشرشده در وبگاه رسمی «سرایا القدس»، ابو حمزه با اشاره به حمله راکتی روز گذشته مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی تأکید کرد: «پیام سحرگاه پنجشنبه آمادگی و گوش‌به‌زنگ بودن دائم مقاومت و یکپارچگی موضع و اقدام میدانی آن برای مقابله با دشمن و مواجهه با جنایت‌‌های آن را نشان داد.»

وی اضافه کرد: «پایداری درگیری‌ها به اذن خداوند ادامه دارد و جنایات دشمن علیه مردم ما مقاومت را به سمت انجام اقدامات جهادی بیشتر سوق خواهد داد.»

ابوحمزه همچنین در پایان بیان کرد: «خداوند شهدای نیک ما را بیامرزد. درود بر مردم ما که در همه عرصه‌ها به میدان آمدند تا با تجدید عهد با مقاومت، ندای انقلاب را لبیک بگویند و بر ایستادگی خود در کنار مقاومت تأکید کنند.»

گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی، سحرگاه پنجشنبه، شش راکت به سمت شهرک‌های صهیونیستی شلیک کردند.

شبکه صهیونیستی «کان» گزارش داده بود که به دنبال این حمله و شنیدن شدن صدای مهیب انفجار در عسقلان، به پناهگاه‌ها رفتند.

بیشتر بخوانید: حمله راکتی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی

انتهای پیام/

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=25815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.