اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

بولدوزرهای زرهی ارتش اسرائیل در خدمت تروریست‌ها/ تکفیری‌ها چگونه در درعا و قنیطره مقاومت می‌کردند؟+تصاویر

  • کد خبر : 21815
  • 09 مرداد 1398 - 20:06
به تازگی اما یک مخفیگاه جدید از تجهیزات باقی مانده از گروه‌های تروریستی در استان قنیطره کشف شده است که یک دستگاه بولدوزر زرهی مدل D۹-Caterpillar را درون یک تونل زیرزمینی نشان می‌دهد.

به تازگی اما یک مخفیگاه جدید از تجهیزات باقی مانده از گروه‌های تروریستی در استان قنیطره کشف شده است که یک دستگاه بولدوزر زرهی مدل D۹-Caterpillar را درون یک تونل زیرزمینی نشان می‌دهد.

 به گزارش اخبار جهادی، در سال‌های گذشته و در طول نبردهای ارتش سوریه و تروریست‌ها در مناطق مختلف این کشور ائتلاف موسوم به جبهه جنوبی ارتش آزاد که در استان‌های درعا، قنیطره و ریف دمشق حضور داشتند از بیشترین حمایت‌های تسلیحاتی توسط قدرت‌های منطقه‌ای و جهانی برخوردار بودند.
۱۰ عدد پرتابگر موشک های ضد زره تاو که از مخفیگاه تروریست ها در استان درعا کشف شد.

پس از عملیات بزرگ ارتش سوریه در جولای سال ۲۰۱۸ میلادی و ازادسازی کامل استان های درعا و قنیطره و فرار دسته جمعی تروریست‌ها به استان ادلب طی مصالحات انجام شده بین دو طرف، با کشف مخفیگاه ها و انبارهای تسلیحاتی به جای مانده از تروریست ها در این منطقه حجم باورنکردنی کمک‌های تسلیحاتی به گروه‌های تروریستی در این منطقه آشکار شد. تسلیحاتی که گاهی مقادیر کشف شده از آنها از میزان تسلیحات استفاده شده توسط تروریست ها در میدان نبرد نیز بیشتر بود و حتی در مواردی باعث شد دیگر گروه های تروریستی عملکرد همتایان جنوبی خود را به سخره گرفته و آنها را به فرار بزدلانه از نبرد در حالی که از امکانات بی نظیری برای مقابله با ارتش سوریه برخوردار بودند متهم کنند.

حجم باورنکردنی تیوب‌های موشک ضد زره کشف شده پس از فرار تروریست‌ها از شهر درعا در سال گذشته.
موشک‌ها شامل :
۱۲ تیر موشک فاگوت، ۱۱ تیر میلان، ۸ تیر HJ۸_E و ۶ تیر کنکورس

در این میان اما نوع کمک های رژیم صهیونیستی به تروریست ها در این منطقه منحصر به فرد بود. صهیونیست ها که با استقرار سیستم های پدافندی خود در این منطقه در چند نوبت اقدام به ساقط کردن جنگنده ها و پهپادهای ارتش سوریه کرده و مانع از بمباران مواضع تروریست ها می‌شدند در عرصه میدانی نیز با تحویل تجهیزات جنگی و دایر کردن بیمارستان های میدانی برای مداوای زخمی ها و حتی ارسال افرادی که وضعیت جسمانی وخیم تری داشتند به بیمارستان‌های حاضر در عمق مناطق اشغالی، خدمات شایانی به مزدوران خود در این منطقه می‌کردند.

بولدوزر زرهی D۹-Caterpillar ساخت رژیم صهیونیستی در مخفیگاه تروریست ها در قنیطره

به تازگی اما یک مخفیگاه جدید از تجهیزات باقی مانده از گروه‌های تروریستی در استان قنیطره کشف شده است که یک دستگاه بولدوزر زرهی مدل D۹-Caterpillar را درون یک تونل زیرزمینی نشان می‌دهد. این بولدوزر از جمله ادوات نظامی خاص ارتش رژیم صهیونیستی بوده که بارها در درگیری‌های منطقه‌ای ارتش این رژیم با گروه‌های مقاومت مورد استفاده قرار گرفته است و ارسال آن برای تروریست‌هایی که سابقا در این منطقه حضور داشتند نشان می‌دهد که این رژیم هیچ ابایی در حمایت مستقیم از مزدوران خود در جنوب سوریه نداشته است.

انتهای پیام/
منبع: مشرق
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=21815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.