اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حمله پهپادی ارتش یمن به پایگاه هوایی «ملک خالد» سعودی

  • کد خبر : 21698
  • 29 تیر 1398 - 13:31
حمله پهپادی ارتش یمن به پایگاه هوایی «ملک خالد» سعودی

ارتش یمن اعلام کرد که با پهپاد «قاصف k2» یک پایگاه هوایی در جنوب غرب عربستان سعودی را هدف قرار داده است. به گزارش اخبار جهادی، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (شنبه) از حمله جدید به یک پایگاه سعودی خبر داد. سرتیپ سریع اعلام کرد، یگان پهپادی ارتش یمن با پهپاد «قاصف k۲» […]

ارتش یمن اعلام کرد که با پهپاد «قاصف k2» یک پایگاه هوایی در جنوب غرب عربستان سعودی را هدف قرار داده است.

به گزارش اخبار جهادی، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (شنبه) از حمله جدید به یک پایگاه سعودی خبر داد.

سرتیپ سریع اعلام کرد، یگان پهپادی ارتش یمن با پهپاد «قاصف k۲» پایگاه هوایی «ملک خالد» در «خمیس مشیط» عسیر (در جنوب غرب عربستان سعودی) را هدف قرار داده است.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، یحیی سریع تصریح کرد: پهپاد قاصف k2  رادارها و مراکز نظامی مهمی را در پایگاه ملک خالد هدف قرار داده و این عملیات در پاسخ به ادامه حملات و جنایات ائتلاف صورت گرفته است.

نیروهای ارتش یمن و انصارالله دوشنبه هفته گذشته (۲۵ تیرماه) نیز با استفاده از چند فروند پهپاد قاصف k2، پایگاه هوایی ملک خالد را هدف قرار دادند.

عملیات امروز پس از آن انجام شد که ائتلاف سعودی بامداد امروز (شنبه) از آغاز موج جدیدی از حملات هوایی به نقاطی در صنعاء پایتخت یمن خبر داد و آن را آغاز «عملیاتی منحصر به فرد» نامید. «ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف، مدعی انهدام پنج سایت پدافند هوایی و انبار موشک بالستیک شد و گفت این حملات ادامه روند پیشین برای حمله به توان  پدافندی یمن است.

در ماه جاری (تیرماه) ارتش یمن نمایشگاهی از سلاح‌های خود افتتاح کرد که در آن موشک جدید با نام «قدس ۱»، پهپاد «صماد ۱»، پهپاد «صماد ۳» و پهپاد «قاصف k2 » به نمایش گذاشته شده است.

همچنین در ماه جاری سخنگوی نیروهای مسلح یمن ضمن اعلام اینکه ائتلاف متجاوز طی ۲ ماه گذشته میلادی بیش از ۸۰۰ حمله هوایی به یمن داشته، تصریح کرد، ارتش در پاسخ به این تجاوزها ۳۶ عملیات پهپادی انجام داده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=21698

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.