اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

جزئیات دیدار هیئت انصار الله یمن با حزب الله لبنان

  • کد خبر : 21505
  • 19 تیر 1398 - 13:23
جزئیات دیدار هیئت انصار الله یمن با حزب الله لبنان
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان شامگاه جمعه درباره مهمترین تحولات لبنان و منطقه سخنرانی خواهد کرد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان شامگاه جمعه درباره مهمترین تحولات لبنان و منطقه سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش اخبار جهادی،  سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله روز جمعه ساعت ۹:۳۰ ( ۲۳ به وقت تهران) در یک گفتگوی تلویزیونی در شبکه المنار حاضر می‌شود.
دیدار مقام حزب‌الله لبنان با هیئت انصارالله یمن

حاج حسن حب الله، یکی از اعضای شورای سیاسی حزب الله، با هیئتی از جنبش انصارالله با حضور ماهرعوید معاون دبیرکل جنبش انصارالله ،ابوطارق جشی ،احمد سلیمان، حسین المصری، طارق عیسی، حربی خلیل و نیز با حضور شیخ عطاالله حمود معاون مسئول ارتباطات فلسطین دیدار کرد. آنها در این نشست درباره امور فلسطین و اردوگاه های آن صحبت کردند.

در این نشست، شرایط اجتماعی و اقتصادی در اردوگاه های فلسطین مورد بحث قرار گرفت و طرفین خواستار همکاری مشترک با فلسطین و نیز تقویت روابط لبنان و فلسطین شدند.

شرکت کنندگان در این نشست، محاصره کرانه باختری و قدس و نوارغزه توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم کردند.

آنها همچنین در این دیدار خواستار وحدت موضع فلسطینیان در مقابله با پروژه صهیونیستی – آمریکایی در منطقه شدند. حاضران در این نشست اشاره کردند که هدف این پروژه از طریق کنفرانس خائنانه بحرین که با شکست مواجه شد، حذف مسئله فلسطین بود. آنها در ادامه افزودند که این کنفرانس همچنین به مثابه فرصتی برای رژیم صهیونیستی و آمریکا و عربستان بود تا موانع روانی برخی از اعراب را درباره عادی سازی با رژیم صهیونیستی از بین ببرند. شرکت کنندگان نشست مذکور تاکید کردند که مقاومت و مردم فلسطین باید همه توانایی ها و امکانات خود را برای مقابله با پروژه شوم معامله قرن به کار گیرند.

این نشست همچنین شجاعت ملت فلسطین در تظاهرات بازگشت که موجب ستوه و سرگردانی فرماندهان دشمن صهیونیستی شده را یاد آوری و تاکید کردند که این تحرکات مردمی در راستای پس گرفتن حق فلسطینیان در بازگشت به سرزمینشان و رقم زدن سرنوشت خودشان است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=21505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.