اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

گزارش تصویری| مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه

  • کد خبر : 21361
  • 03 تیر 1398 - 20:15
گزارش تصویری| مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه
پیکر مطهر شهید ابراهیم عشریه پس از گذشت بیش از 3 سال به کشور بازگشت و بر روی دستان مردم ولایتمدار مازندران تشییع خواهد شد.

پیکر مطهر شهید ابراهیم عشریه پس از گذشت بیش از ۳ سال به کشور بازگشت و بر روی دستان مردم ولایتمدار مازندران تشییع خواهد شد.

سوم تیر ماه سال ۹۸ معراج شهدای تهران میزبان پیکر مطهر شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه بود.

به گزارش اخبار جهادی، شهید ابراهیم عشریه از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مربی نمونه جودو، در کسوت مربی تاکتیک در دانشکده تربیت پاسداری علویون قم مشغول فعالیت بود که اواخر سال ۹۴ برای دفاع از حریم آلالله رهسپار سوریه شد.

این شهید در ۲۵ فروردین ماه ۹۵ در عملیات آزادسازی منطقه العیس در جنوب حلب مجروح و سپس جاویدالاثر شد و با گذشت ۵۴ روز و با پیگیری‌های به‌عمل آمده و  دریافت قرائن و شواهد متقن خبر شهادت وی رسماً تائید و به عنوان شهید جاویدالاثر نام گرفت.
با انجام رایزنی‌های لازم توسط سپاه و همچنین تفحص مناطق آزاد شده سوریه برای بازگرداندن پیکرهای مطهر شهدای مدافع حرم  در جریان تفحص اخیر در استان حلب سوریه، پیکر این شهید والامقام که در مأموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسیده بود، کشف و پس از انجام آزمایش DNA هویت آن شناسایی شد و بعد از قریب به سه سال به آغوش پرمهر وطن باز می‌گردد.
گفتنی است، شهید ابراهیم عشریه پنجمین شهید مدافع حرم از شهرستان نکا است.

تصاویری از مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه

 

 

انتهای پیام/

منبع: کانال خبری معراج شهدا

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=21361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.