اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم بر فراز ریف دمشق

  • کد خبر : 20983
  • 12 خرداد 1398 - 8:33
مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم بر فراز ریف دمشق
تلویزیون دولتی سوریه بامداد امروز یکشنبه از مقابله پدافند هوایی این کشور با موشک‌های متخاصم در آسمان ریف جنوبی دمشق خبر داد.

تلویزیون دولتی سوریه بامداد امروز یکشنبه از مقابله پدافند هوایی این کشور با موشک‌های متخاصم در آسمان ریف جنوبی دمشق خبر داد.

به گزارش اخبار جهادی، منابع محلی سوری بامداد یکشنبه از شنیده‌ شدن صدای چند انفجار در اطراف آسمان دمشق خبر دادند.

تلویزیون دولتی سوریه خبر داد، سامانه دفاع موشکی چند موشک شلیک شده را هدف قرار داد و اهداف متخاصم به هیچ پایگاه ارتش سوریه اصابت نکرده است.

در همین حال، خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد که سامانه‌های پدافند هوایی ارتش در حال مقابله با موشک‌های متخاصم در آسمان ریف جنوبی دمشق هستند.

یک مقام نظامی سوریه گفت که در ساعت ۳:۲۲ بامداد امروز به وقت محلی چند موشک از جولان اشغالی به حومه جنوبی دمشق شلیک شده بودند، که با واکنش سریع پدافند هوایی ارتش سوریه مواجه شد.

این حملات موشکی، ساعاتی پس از آن صورت گرفت که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شلیک دو موشک از خاک سوریه به سمت جولان اشغالی شده بود.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شنبه شب مدعی شد که یکی از دو راکت شلیک شده به اراضی سوریه و یکی دیگر به منطقه «جبل الشیخ» در جولان اشغالی اصابت کرد(جزئیات بیشتر).

رژیم صهیونیستی دوشنبه هفته گذشته نیز یک فروند موشک به منطقه تل الشعار استان قنیطره در جنوب غرب سوریه شلیک کرد که در جریان آن یک نظامی سوری کشته و یک تن دیگر زخمی شد.

نخستین حمله جنگنده های تل اویو به اطراف دمشق در سال ۲۰۱۹ میلادی، به ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) بر می گردد که توسط پدافند هوایی سوریه دفع شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=20983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.