اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

جزئیات عملیات منحصر به فرد یگان پهپادی انصارالله در استان الجوف/ کشته و زخمی شدن شماری از فرماندهان مزدوران سعودی + نقشه میدانی و عکس

  • کد خبر : 18669
  • 02 بهمن 1397 - 20:46
جزئیات عملیات منحصر به فرد یگان پهپادی انصارالله در استان الجوف/ کشته و زخمی شدن شماری از فرماندهان مزدوران سعودی + نقشه میدانی و عکس

در جریان عملیات یگان پهپادی انصارالله در مرکز استان الجوف شماری از فرماندهان مزدوران سعودی به هلاکت رسیدند.  به گزارش اخبار جهادی، یگان‌های پهپادی مقاومت انصارالله یمن پس از دریافت اطلاعات دقیق، عملیاتی را علیه مزدوران چند ملیتی سعودی در بخش «خب والشعف» در مرکز استان الجوف انجام دادند. براساس اطلاعات به دست آمده، پهپادهای انصارالله مواضع نیروهای مزدور […]

در جریان عملیات یگان پهپادی انصارالله در مرکز استان الجوف شماری از فرماندهان مزدوران سعودی به هلاکت رسیدند.

 به گزارش اخبار جهادی، یگان‌های پهپادی مقاومت انصارالله یمن پس از دریافت اطلاعات دقیق، عملیاتی را علیه مزدوران چند ملیتی سعودی در بخش «خب والشعف» در مرکز استان الجوف انجام دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، پهپادهای انصارالله مواضع نیروهای مزدور سعودی و فرماندهان میدانی که در پایگاه «السویقاء» در بخش «خب و الشعف» تشکیل جلسه داده بودند، هدف قرار دادند.

به گفته منابع میدانی، در جریان این عملیات پهپادی، شماری از فرماندهان می‌دانی مزدوران سعودی که در حال مشورت و بررسی وضعیت بودند کشته و زخمی شدند و خسارت سنگینی به پایگاه «السویقاء» وارد آمد.

این عملیات منحصر به فرد با همکاری و کمک دقیق نیروهای اطلاعات یمنی صورت گرفت تا یک بار دیگر قدرت رزمندگان مقاومت به رخ ائتلاف غربی – عربی – صهیونیستی کشیده شود که با تمامی امکانات نظامی غافلگیر می‌شوند و ضربات مهلکی را دریافت می‌کنند.

به گزارش اخبار جهادی، یگان موشکی مقاومت انصارالله هم مواضع و تجمع مزدوران سعودی را در منطقه «العقبه» در بخش «خب الشعف» با موشک «زلزال ۱» هدف قرار داد و دهها تن از آنان را کشته و زخمی کرد.

همزمان دهها تن از مزدوران سعودی با پشتیبانی جنگنده‌های عربستانی، عملیاتی را به منظور اشغال نقاطی از بخش «المتون» در جنوب استان الجوف انجام دادند اما با واکنش قاطع نیروهای یمنی روبه رو شدند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای یمنی که بر منطقه مورد نظر در بخش المتون اشراف کامل داشتند متوجه تحرکات مزدوران سعودی شدند و مسیر عبور آنان را به تله‌های انفجاری آلوده کردند.

خبرها حاکیست، زمانی که کاروان‌های نظامی مزدوران سعودی در حال عبور از منطقه بودند در کمین تله‌های انفجاری گرفتار شدند و دهها تن از آنان کشته و زخمی شدند و در نهایت عملیات ناکام ماند.

به گزارش اخبار جهادی، درگیری‌های در مرکز و جنوب استان الجوف همچنان ادامه دارد و نیروهای یمنی درصدد هستند با پاکسازی کامل غرب بخش «خب و الشعف»، امنیت بیشتری از جاده «الجوف – صعده» را تأمین کنند.

استان الجوف در شمال یمن واقع شده و با استان نجران عربستان هم مرز است و بیش از ۷۵درصد از مساحت این استان از جمله «صحرای الاجاشر، پایگاه الخنجر، المهاشمه و …» که اغلب بیابانی هستند در اشغال نیروهای مزدور سعودی است.

الجوف شامل بخش‌های «خب و الشعف، برط العنان، رجوزه، خراب المراشی، الحمیدات، الزاهر، المطمه، المتون، المصلوب، الغیل، الخلق و الحزم» است؛ خب و الشعف بزرگترین بخش به شمار می‌آید که ۷۰ درصد از مساحت استان الجوف را دربر می‌گیرد.

در حال حاضر بخش‌های «رط العنان، رجوزه، خراب المراشی، الحمیدات، الزاهر، المطمه» به همراه بخش‌هایی از غرب خب والشعف، المتون و المصلوب در کنترل رزمندگان مقاومت انصارالله و ارتش یمن است.

به گزارش اخبار جهادی، بخش‌های شرقی و مرکزی خب و الشعف، شرق المصلوب و المتون به همراه بخش‌های «الخلق، الغیل، الحزم» در اشغال مزدوران سعودی است و درگیری‌ها برای بازپس گیری این مناطق گام به گام ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=18669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.