اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

جزئیات حملات پهپادهای «قاصف- ۲k» انصارالله به رژه نظامی در شرق استان لحج/ کشته و زخمی شدن ۴۵ تن از فرماندهان ارشد سعودی و اماراتی در پایگاه نظامی «العند» + نقشه میدانی

  • کد خبر : 18503
  • 22 دی 1397 - 17:21
جزئیات حملات پهپادهای «قاصف- ۲k» انصارالله به رژه نظامی در شرق استان لحج/ کشته و زخمی شدن ۴۵ تن از فرماندهان ارشد سعودی و اماراتی در پایگاه نظامی «العند» + نقشه میدانی

پهپادهای «قاصف- ۲k» در جریان حمله به رژه نظامی در شرق استان لحج حدود ۴۵ تن از فرماندهان ارشد مزدور سعودی و اماراتی را شکار کردند. به گزارش اخبار جهادی، پنج شنبه هفته گذشته فرماندهی مقاومت انصارالله یمن پس از دریافت اطلاعات دقیق از نیروهای ویژه، یگان‌های پهپادی را برای اجرای عملیات در شرق استان لحج به […]

پهپادهای «قاصف- ۲k» در جریان حمله به رژه نظامی در شرق استان لحج حدود ۴۵ تن از فرماندهان ارشد مزدور سعودی و اماراتی را شکار کردند.

به گزارش اخبار جهادی، پنج شنبه هفته گذشته فرماندهی مقاومت انصارالله یمن پس از دریافت اطلاعات دقیق از نیروهای ویژه، یگان‌های پهپادی را برای اجرای عملیات در شرق استان لحج به پرواز درآورد.

یگان‌های پهپادی مقاومت انصارالله در جریان این عملیات غافلگیرانه خاص موفق شدند رژه مزدوران سعودی و اماراتی را در شرق استان لحج هدف قرار دادند و ضربات مهلکی را به آنان وارد آوردند.

اگر چه خبر عملیات یگان‌های پهپادی انصارالله در رسانه‌های مختلف انعکاس زیادی داشت اما جزئیاتی از خسارت‌های وارد شده به مزدوران در جریان رژه در پایگاه نظامی «العند» در شرق استان لحج منتشر نشد.

یک منبع میدانی کرد: شمار زیادی از فرماندهان ارشد مزدوران سعودی و اماراتی در زمان رژه در پایگاه نظامی «العند» حضور داشتند و پهپادهای تازه رونمایی شده «قاصف- ۲k» تجمع آنان را در جایگاه مخصوص هدف قرار دادند.

این منبع میدانی افزود: دریابان عبدالله سالم النخعی، رئیس ستاد مشترک ارتش، سرلشکر صالح قائد الزندانی، معاون رئیس ستاد مشترک و احمد عبدالله ترکی، استاندار لحج در زمان حملات پهپادی در جایگاه مخصوص حضور داشتند.

وی اضافه کرد: سرلشکر محمد صالح طماح، رئیس گروه اطلاعات و شناسایی، سرلشکر فضل حسن محمد، فرمانده منطقه نظامی چهارم و فرمانده تیپ دوم حزم، سرلشکر ثابت مثنی جواس، فرمانده منطقه نظامی چهارم و فرمانده تیپ دوم حزم در جایگاه حاضر بودند.

این منبع میدانی افزود: سرهنگ دوم علی منصور الولیدی، مدیر بخش هدایت و ارشاد اخلاقی نیروهای مسلح سعودی و اماراتی و سرهنگ دوم ثابت جواس در زمان رژه در جمع فرماندهان حضور داشتند و هدف قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه پهپادهای انصارالله به صورت دقیق محل نشست فرماندهان مزدوران سعودی و اماراتی را در جایگاه مخصوص هدف قرار دادند، گفت: براساس اطلاعات به دست آمده، ۴۵ تن از فرماندهان نظامی و شخصیت‌های سیاسی در جریان حملات پهپادی کشته و زخمی شدند.

این منبع میدانی تصریح کرد: خبر کشته و زخمی شدن ۴۵ تن از فرماندهان ارشد نظامی مزدوران به همراه محافظان تأیید شده اما اسامی افراد به هلاکت رسیده در زمان حمله پهپادی منتشر نشده است.

به گزارش اخبار جهادی، نزدیک به ۹۵ درصد از مساحت استان لحج از جمله مناطق مرکزی، غربی، شرقی و جنوبی در اشغال مزدوران سعودی و اماراتی است و فقط بخش‌هایی از شمال استان در کنترل نیروهای یمنی است.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=18503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.