اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

قدرت‌نمایی نیروهای ارتش و انصارالله یمن در خاک عربستان/ بن بست نیروهای مزدور سعودی در جنوب غرب استان نجران + نقشه میدانی و تصاویر

  • کد خبر : 18311
  • 12 دی 1397 - 0:28
قدرت‌نمایی نیروهای ارتش و انصارالله یمن در خاک عربستان/ بن بست نیروهای مزدور سعودی در جنوب غرب استان نجران + نقشه میدانی و تصاویر

در جریان درگیری ها در جنوب غرب استان نجران، خسارت های سنگینی به پایگاه های نظامی نیروهای سعودی وارد آمد و مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی به غنیمت گرفته شد. به گزارش اخبار جهادی، از جنوب غرب استان نجران عربستان و نزدیکی‌های مرز استان مآرب یمن خبر می‌رسد، دهها تن از نیروهای مزدور سعودی با پشتیبانی جنگنده‌ها […]

در جریان درگیری ها در جنوب غرب استان نجران، خسارت های سنگینی به پایگاه های نظامی نیروهای سعودی وارد آمد و مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی به غنیمت گرفته شد.

به گزارش اخبار جهادی، از جنوب غرب استان نجران عربستان و نزدیکی‌های مرز استان مآرب یمن خبر می‌رسد، دهها تن از نیروهای مزدور سعودی با پشتیبانی جنگنده‌ها و بالگردها، حملات گسترده‌ای را علیه نیروهای یمنی انجام دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای مزدور سعودی در جریان این حملات سنگین، مواضع نیروهای یمنی را در صحرای «الاجاشر» هدف قرار دادند؛ این صحرا از مرکز و جنوب استان نجران عربستان تا مرکز استان الجوف یمن امتداد دارد.

یک منبع میدانی به جزئیات حملات نیروهای مزدور سعودی اشاره کرد و افزود: بالگردها و جنگنده‌های سعودی بیش از ۲ ساعت مواضع نیروهای یمنی را نشانه رفتند اما به نتیجه‌ای نرسیدند و ناکام ماندند.

برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید

این منبع میدانی با بیان اینکه حملات هوایی منجر به عقب نشینی نیروهای یمنی نشد، گفت: نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله پس از درگیری‌های سنگین توانستند حملات نیروهای مزدور سعودی را در این محور دفع کنند.

وی از کشته و زخمی شدن ۸۰ تن از نیروهای مزدور سعودی در جریان این درگیری‌ها خبر داد و گفت: تعدادی از خودروهای نظامی نیروهای مزدور سعودی در این درگیری‌ها هدف قرار گرفتند و منهدم شدند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای یمنی پس از دفع حملات، عملیاتی را علیه مواضع و پایگاه‌های نظامی ارتش رژیم سعودی در منطقه «الحماد» در جنوب عرب استان نجران انجام دادند؛ شماری از نظامیان عربستانی در جریان این عملیات کشته و زخمی شدند.

هلاکت مزدوران سعودی

براساس اطلاعات به دست آمده، در جریان درگیری‌ها در جنوب غرب استان نجران، خسارت‌های سنگینی به پایگاه‌های نظامی نیروهای سعودی وارد آمد و مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی به غنیمت گرفته شد.

استان نجران در جنوب عربستان واقع شده و با استان‌های «صعده و الجوف» یمن هم مرز است؛ در حال حاضر بخش‌هایی از جنوب و جنوب غرب این استان در کنترل نیروهای یمنی است.

امداد رسانی به نیروهای مزدور سعودی در استان الجوف یمن از طریق استان نجران صورت می‌گیرد؛ نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله درصدد هستند با نفوذ در استان نجران، خطوط کمک رسانی به نیروهای مزدور سعودی را در منطق اشغالی یمن مسدود کنند.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=18311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.