اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

جزئیات حملات شیمیایی تروریست‌ها به حلب به سرکردگی نیروهای فرانسوی/ سناریوی ائتلاف غربی- عربی – صهیونیستی برای شعله ور کردن درگیری‌ها در شمال سوریه + نقشه میدانی و تصاویر

  • کد خبر : 17806
  • 04 آذر 1397 - 18:54
جزئیات حملات شیمیایی تروریست‌ها به حلب به سرکردگی نیروهای فرانسوی/ سناریوی ائتلاف غربی- عربی – صهیونیستی برای شعله ور کردن درگیری‌ها در شمال سوریه + نقشه میدانی و تصاویر

شماری از ساکنان محله های غربی شهر حلب در اثر حمله موشکی و خمپاره ای تروریست ها، مسموم و زخمی شدند. به گزارش اخبار جهادی، شب گذشته، گروه های تروریستی محله های «خالدیه، حمعیه الزهرا، الشهباء» و خیابان «النیل» را در غرب شهر حلب با چند خمپاره حاوی گازهای سمی (گاز کلر) هدف قرار دادند. […]

شماری از ساکنان محله های غربی شهر حلب در اثر حمله موشکی و خمپاره ای تروریست ها، مسموم و زخمی شدند.

به گزارش اخبار جهادی، شب گذشته، گروه های تروریستی محله های «خالدیه، حمعیه الزهرا، الشهباء» و خیابان «النیل» را در غرب شهر حلب با چند خمپاره حاوی گازهای سمی (گاز کلر) هدف قرار دادند.
یک منبع میدانی به جزئیات این حملات اشاره کرد و افزود: حملات تروریست ها از مناطق اشغالی حومه غربی شهر حلب صورت گرفت که منجر به زخمی و مسموم شدن ۳۷ تن از شهروندان در گام نخست شد.
این منبع میدانی با بیان این که آمار مجروحان حملات با خمپاره های حاوی گازهای سمی به بیش از ۱۰۰ تن افزایش یافته است، گفت: در ساعات گذشته، آمبولانس ها به سرعت مجروحان را به بیمارستان های «الرازی و حلب الجامعی» انتقال دادند.
تصاویر مربوط به خبرگزاری «سانا» سوریه
تصاویر مربوط به خبرگزاری «سانا» سوریه
وی از مرخص شدن چند تن از مجروحان که جراحت سطحی دیده بودند خبر داد و گفت: داروخانه ها در محله های «الموکامبو، السبیل، الفرقان، جمیلیه و…» از شب گذشته به بیمارستان ها خدمات می دهند.
این منبع میدانی تصریح کرد: حملات شب گذشته با گازهای سمی توسط گروه تروریستی هیات تحریر الشام (جبهه النصره) و گروهک های تروریستی تحت حمایت ترکیه با همکاری گروه رسانه ای تروریستی موسوم به کلاه سفیدها انجام شده است.
نقشه اختصاصی مشرق از غرب شهر حلب
وی با بیان این که نقشه و مقدمات حمله با گازهای سمی علیه مردم در مناطق تحت کنترل دولت از چندماه قبل  تدارک دیده شده بود، خاطرنشان کرد: این مواد سمی در ماه های گذشته از طریق مرز ترکیه به غرب استان حلب انتقال داده شده بود.
این منبع میدانی افزود: چند گروه از نیروهای متخصص فرانسوی در روزهای گذشته از طریق مرز ترکیه وارد مناطق تحت اشغال تروریست ها شده اند و در حال تجهیز موشک ها و خمپاره ها به گازهای سمی و شمیایی هستند.
وی گفت: یگان های موشکی و توپخانه ای ارتش سوریه و نیروهای مقاومت مردمی نبل و الزهرا هم در پاسخ به حملات صورت گرفته، مواضع گروه های تروریستی را در مناطق «لیرمون، بیانون، کفرحمره و…» در حومه غربی شهر حلب هدف قرار دادند.
این منبع میدانی از انهدام چند مقر، انبار سلاح و تجهیزات نظامی گروه های تروریستی در این حمله خبر داد و گفت: دهها تن از عناصر تروریستی در جریان این حملات خمپاره ای و موشکی کشته و زخمی شدند.
حمله موشکی مقاومت علیه مواضع تروریست ها
حمله موشکی مقاومت علیه مواضع تروریست ها
وی به سناریوی از پیش طراحی شده گروه های تروریستی اشاره کرد و افزود: گروه های تروریستی عملیات شب گذشته خود را تکذیب کرده اند و در ادعایی مُضحک این حملات را به نیروهای ارتش سوریه نسبت داده اند.
این منبع میدانی با طرح این پرسش که در کجای دنیا نیروهای ارتش یک کشور به مردم خود حمله می کنند، گفت: همزمان با پاسخ یگان های موشکی و توپخانه ای ارتش سوریه، گروه های تروریستی درصدد هستند به مناطق مسکونی تحت اشغال حمله شیمایی کنند و این جنایت را به نیروهای سوری نسبت دهند.
به گفته این منبع میدانی، ائتلاف غربی – عربی – صهیونیستی حامی گروه های تروریستی به دنبال افزایش فشار بر دمشق است و با اجرای سناریوی حمله شیمیایی تلاش می کنند از عملیات پاکسازی مناطق اشغالی شمال سوریه جلوگیری کنند.
انتهای پیام/
منبع: مشرق
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=17806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.