اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

کشف تسلیحات رژیم صهیونیستی در انبارهای تروریست‌ها در درعا +تصاویر

  • کد خبر : 15256
  • 08 تیر 1397 - 11:43
کشف تسلیحات رژیم صهیونیستی در انبارهای تروریست‌ها در درعا +تصاویر

ارتش سوریه در پاکسازی شهرک‌های «بصر الحریر و ناحته» در شرق درعا سلاح‌های ساخت رژیم صهیونیستی کشف و ضبط کرد. به گزارش اخبار جهادی، ارتش سوریه شهرکهای «بصر الحریر و ناحته» واقع در ریف شرقی درعا را پس از آزادسازی از دست تروریستها، پاکسازی کرد. دوربین خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) پس از ورود به این […]

ارتش سوریه در پاکسازی شهرک‌های «بصر الحریر و ناحته» در شرق درعا سلاح‌های ساخت رژیم صهیونیستی کشف و ضبط کرد.

به گزارش اخبار جهادی، ارتش سوریه شهرکهای «بصر الحریر و ناحته» واقع در ریف شرقی درعا را پس از آزادسازی از دست تروریستها، پاکسازی کرد.

دوربین خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) پس از ورود به این شهرکها، حجم تخریب و ویرانی را که تروریستها به بار آوردند، منعکس کرد.

نیروهای ارتش سوریه در جریان عملیات پاکسازی، با انبارهای سلاح و مهمات مختلفی مواجه شدند که بخشی از این سلاحها ساخت اسرائیل است.

در میان این سلاحها، «آر.پی.جی»، موشکهای «تاو» (ساخت آمریکا)، خمپاره، تانک، موشک و مقادیر زیادی گلوله دیده می‌شود.

ارتش سوریه در این دو شهرک، مقرهای جدیدی ایجاد کرده که از آن به عنوان مراکز پشتیبانی در عملیاتهای آتی استفاده خواهد کرد.

آزادسازی بصر الحریر و ناحته از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ چرا که این شهرکها از بزرگترین مقرهای تروریستها در ریف شرقی درعا و نقطه وصل ریف جنوب شرقی درعا با مرزهای اردن و منطقه «اللجاخ» در شمال درعاست.

با آزادسازی این شهرکها، خطوط امدادرسانی تروریستها قطع و با پاکسازی بصر الحریر، جاده «ازرع-سویداء» که از سال ۲۰۱۳ بسته شده بود، مجددا بازگشایی شد.

کما اینکه با آزادسازی این شهرکها، سبب افزایش امنیت روستاهای موجود در ریف غربی سویداء از جمله «الدور، سمیع، قراصه، تعاره، الدویره و نجران» شده است.

در همین راستا، ارتش سوریه روز گذشته موفق شد کنترل ارتفاعات راهبردی «سکر» واقع در شرق درعا را به دست گیرد و آن را از دست تروریستهای جبهه النصره آزاد کند.

با آزادسازی این ارتفاعات، خطوط امدادرسانی تروریستها بین روستاهای «ام ولد و جبیب» واقع در ریف شرقی درعا قطع گردید.

انتهای پیام/

منبع:فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=15256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.