اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

درخواست وزیر صهیونیست برای مسدودسازی حساب‌های توئیتری مقاومت

  • کد خبر : 15017
  • 23 خرداد 1397 - 12:35
درخواست وزیر صهیونیست برای مسدودسازی حساب‌های توئیتری مقاومت

یکی از وزیران عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه گروه‌های مقاومت با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، عقاید تروریستی را ترویج می‌دهند، از توئیتر خواست حساب‌های نزدیک به آنها را مسدود کند. به گزارش اخبار جهادی، «گیلعاد اردان» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای پیشین علیه گروه‌های مقاومت از جمله حماس و […]

یکی از وزیران عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه گروه‌های مقاومت با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، عقاید تروریستی را ترویج می‌دهند، از توئیتر خواست حساب‌های نزدیک به آنها را مسدود کند.

به گزارش اخبار جهادی، «گیلعاد اردان» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای پیشین علیه گروه‌های مقاومت از جمله حماس و حزب‌الله، از شبکه اجتماعی توئیتر خواست حساب‌های کاربری متعلق به آنها را مسدود کند.

اردان در صفحه شخصی توئیتر خود با ادعای اینکه جنبش‌های حزب‌الله، حماس و جهاد اسلامی تروریستی هستند، نوشت: «مطمئنم شما نمی‌خواهید مسئول حمایت و توانمندسازی این سازمان‌های تروریستی باشید».

وی مدعی شد که برخلاف دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند «فیسبوک» و «گوگل پلاس»، شرکت توئیتر اما تمایل چندانی به همکاری با رژیم صهیونیستی برای مسدودسازی و حذف محتواهای نامطلوب از نظر تل‌آویو ندارد.

این عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی سپس با لحنی تهدیدآمیز خطاب به توئیتر نوشت که کمک به گروه‌های مقاومت و انتشار پیام‌های آنها خلاف قوانین داخلی این رژیم است و می‌تواند به بهانه حمایت از تروریسم، منجر به شکایت تل‌آویو از آنها شود.

به نظر می‌رسد انتشار صحیح و بدون سانسور اخبار و تصاویر جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی نوار غزه باعث شده اردان چنین واکنشی نشان داده و خواستار مسدودسازی ۱۷ حساب توئیتری نزدیک به مقاومت شده است.

انتهای پیام/

منبع:فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=15017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.