اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تحولات یمن|حمله موشکی نیروهای یمنی به مواضع ارتش سعودی و مزدوران سودانی

  • کد خبر : 14998
  • 22 خرداد 1397 - 23:03
تحولات یمن|حمله موشکی نیروهای یمنی به مواضع ارتش سعودی و مزدوران سودانی

رسانه‌های یمنی از حمله موشکی نیروهای یمنی به مراکز تجمع ارتش سعودی و مزدوران سودانی خبر دادند. به گزارش اخبار جهادی یک منبع نظامی به المسیره گفت یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع ارتش سعودی و مزدوران سودانی در عرب پایگاه “الحماد” در نجران را با هدف قرار داد. نیروهای یمنی همچنین مراکز تجمع […]

رسانه‌های یمنی از حمله موشکی نیروهای یمنی به مراکز تجمع ارتش سعودی و مزدوران سودانی خبر دادند.

به گزارش اخبار جهادی یک منبع نظامی به المسیره گفت یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع ارتش سعودی و مزدوران سودانی در عرب پایگاه “الحماد” در نجران را با هدف قرار داد.

نیروهای یمنی همچنین مراکز تجمع نظامیان سعودی در مدرسه “الخشل” در جیزان را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

پیش از این شماری از نظامیان سعودی در پی حملات نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع آن‌ها در جیزان کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر یگان مهندسی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک خودروی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی را در جبهه “المهاشمه” در بخش “خب و الشعف” منهدم کردکه در پی آن تمام سرنشینان این خودرو به هلاکت رسیدند.

یگان مهندسی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز پیش از این یک خودروی مزدوران را در جبهه صبرین در بخش خب و الشعف منهدم کرده بودند.

ترور دو سرکرده مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی

منابع رسانه‌ای نزدیک به ائتلاف متجاوز سعودی اعلام کردند که عناصر مسلح، “محمد صالح القاحلی” از فرماندهان مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی را در بخش مرخه در استان شبوه هدف تیراندازی قرار دادند که در پی این تیراندازی او کشته و پسرش مجروح شد.

این در حالی است که اشخاص ناشناس عصر دوشنبه مدیر امنیت بخش “شبام” در حضرموت را که از سوی ائتلاف متجاوز سعودی به این سمت گماشته شده بود، ترور کردند.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=14998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.