اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آغاز عملیات پاکسازی شمال استان حماه از هسته‌های خاموش داعش +نقشه میدانی

  • کد خبر : 12370
  • 03 آبان 1396 - 17:29
آغاز عملیات پاکسازی شمال استان حماه از هسته‌های خاموش داعش +نقشه میدانی

در جریان درگیری‌های چند ساعت گذشته، حدود ۳۰ تن از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند و بخش وسیعی از روستای«جب الابیض» آزاد شد. به گزارش اخبار جهادی،نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت از روز گذشته عملیات جدیدی را در محور شمال غربی منطقه راهبردی «اثریا» در شمال استان حماه علیه مواضع هسته های خاموش […]

در جریان درگیری‌های چند ساعت گذشته، حدود ۳۰ تن از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند و بخش وسیعی از روستای«جب الابیض» آزاد شد.

به گزارش اخبار جهادی،نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت از روز گذشته عملیات جدیدی را در محور شمال غربی منطقه راهبردی «اثریا» در شمال استان حماه علیه مواضع هسته های خاموش گروه تروریستی داعش و همچنین تروریست های جبهه النصره و احرارالشام آغاز کرده اند.

نیروهای سوری و جبهه مقاومت در گام نخست، عملیات خود را از محور « اثریا_وادی العذیب» شروع کردند؛ هدف اصلی عملیات ایجاد چند لایه کمربند امنیتی در بخش غربی و شمال غربی منطقه راهبردی اثریا است.

نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین و نفس گیر موفق شدند با پشتیبانی جنگنده های روسی، حدود ۱۱ کیلومتر از مساحت آلوده را در محور شمال غرب اثریا از اشغال تروریست ها خارج کنند.

در جریان درگیری های چند ساعت گذشته، حدود ۳۰ تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند و بخش وسیعی از روستای«جب الابیض» آزاد شد.

به گزارش اخبار جهادی، ماه گذشته، نیروهای مقاومت و ارتش سوریه توانستند مناطق اشغالی شرق حماه و شمال استان حمص را به مساحت ۳هزار و ۴۰ کیلومتر مربع پاکسازی و آزاد کنند اما گروهی از هسته های خاموش تروریست های داعش همچنان در منطقه حضور دارند.

هسته های خاموش عناصر تروریستی داعش در هفته های گذشته به مواضع تروریست های جبهه النصره و احرارالشام حمله کردند و توانستند چندین شهرک را به اشغال خود درآوردند.

در مقابل تروریست های جبهه النصره و احرارالشام در دو هفته گذشته چند شهرک اشغال شده توسط داعش از جمله «سرحا، الرهجان و شاکوسیه » را به تصرف خود در آورده اند.

 انتهای پیام/
منبع:مشرق
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=12370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.