اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

بارزانی حکم دستگیری مقامات عراقی را صادر کرد +عکس

  • کد خبر : 12278
  • 01 آبان 1396 - 18:42
بارزانی حکم دستگیری مقامات عراقی را صادر کرد +عکس

بارزانی طی حکمی اسامی چندین نماینده پارلمان و فرمانده گردانهای مسیحی عضو بسیج مردمی عراق درج و خواستار دستگیری آنها شد. به گزارش اخبار جهادی،محکمه اقلیم کردستان ساعتی پیش حکم دستگیری گروهی از مقامات ارشد دولتی، پارلمانی و نظامی عراق را صادر کرد. بنابر این گزارش، دراین حکم اسامی چندین نماینده پارلمان و فرمانده گردانهای […]

بارزانی طی حکمی اسامی چندین نماینده پارلمان و فرمانده گردانهای مسیحی عضو بسیج مردمی عراق درج و خواستار دستگیری آنها شد.

به گزارش اخبار جهادی،محکمه اقلیم کردستان ساعتی پیش حکم دستگیری گروهی از مقامات ارشد دولتی، پارلمانی و نظامی عراق را صادر کرد. بنابر این گزارش، دراین حکم اسامی چندین نماینده پارلمان و فرمانده گردانهای مسیحی عضو بسیج مردمی عراق درج و خواستار دستگیری آنها شده است.

اسامی این افراد بشرح زیر است: “اسکندر وتوت، حنان الفتلاوی نماینده زن پارلمان، حنین قدو (نماینده)، ریان الکلدانی (فرمانده گردانهای مسیحی عضو حشدالشعبی) سمیره الموسوی (نماینده زن پارلمان)، بد الرحمن اللویزی (نماینده پارلمان)، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق حجت الاسلام شیخ قیس الخزعلی، محمد الکربولی (نماینده)، محمد تمیم (نماینده)، نیازی اوغلو (نماینده پارلمان عراق).

انتشار این حکم با موجی از تمسخر گسترده در فضای جامعه عراق و رسانه های این کشور مواجه شده است و بنظر میرسد در پاسخ به صدور احکام دستگیری برای چند تن از وابستگان مسعود بارزانی از سوی دادگاه عالی قضایی عراق صورت گرفته است. طی روزهای اخیر سیستم قضایی عراق حکم دستگیری بابکر زیباری (رئیس ستاد مشترک معزول عراق و دایی مسعود بارزانی)، کوسرت رسول (جانشین مسعود بارزانی) و نجم الدین کریم (استاندار معزول کرکوک) را به اتهام تحریک برای درگیرری قومی و طائفه ای، تشجیع مردم به درگیری با نیروهای پلیس و ارتش عراق و توهین به مقامات این کشور صادر کرده است.

دو روز پیش نیز طرح فرار نجم الدین کریم از عراق از طریق درخواست پناهندگی به آمریکا شکست خورده بود.

منبع:اعلام الحربی

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=12278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.