اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

۹۷ درصد شهر رقه بدون مقاومت داعش به تصرف نیروهای کُرد درآمد+ نقشه میدانی و تصاویر

  • کد خبر : 12132
  • 25 مهر 1396 - 18:25
۹۷ درصد شهر رقه بدون مقاومت داعش به تصرف نیروهای کُرد درآمد+ نقشه میدانی و تصاویر

براساس توافق به دست آمده و دستور صریح ائتلاف آمریکایی، تروریست های داعش پس از درگیری های پراکنده و کوتاه در شهر رقه، خود را تسلیم می‌کنند.  به گزارش اخبار جهادی، آخرین تحولات میدانی از شهر رقه، پایتخت خودخوانده سابق گروه تروریستی داعش حاکیست، عملیات نیروهای کرد برای تصرف معدود مناطق آلوده با کمترین مقاومت تروریست […]

براساس توافق به دست آمده و دستور صریح ائتلاف آمریکایی، تروریست های داعش پس از درگیری های پراکنده و کوتاه در شهر رقه، خود را تسلیم می‌کنند.

 به گزارش اخبار جهادی، آخرین تحولات میدانی از شهر رقه، پایتخت خودخوانده سابق گروه تروریستی داعش حاکیست، عملیات نیروهای کرد برای تصرف معدود مناطق آلوده با کمترین مقاومت تروریست ها ادامه دارد.براساس توافق به دست آمده و دستور صریح ائتلاف آمریکایی، تروریست های داعش پس از درگیری های پراکنده و کوتاه در شهر رقه، خود را تسلیم می کنند و نیروهای کرد به سرعت عملیات انتقال آنان را به سمت شرق شهر دیرالزور برای نبرد با نیروهای جبهه مقاومت انجام می دهند.

از سویی دیگر برخی عناصر خارجی گروه تروریستی داعش هم حاضر به تسلیم شدن نیستند و همچنان در مقابل نیروهای کرد مقاومت می کنند؛ نیروهای کرد صبح امروز در گام نخست عملیات خود موفق شدند بدون مانع بزرگی، محله های «البدو و السخانی» را به تصرف در بیاروند.

در ادامه این عملیات، نیروهای کرد توانستند میدان های «النعیم و الدله» را در مرکز شهر رقه از اشغال تروریست های داعش خارج کنند و به تصرف خود درآورند؛ حدود ۴۰ تن از تروریست های داعش پس از درگیری های کوتاه خود را تسلیم کردند و عملیات برای انتقال آنان به مکان امن انجام گرفت.

۱۵ تن از عناصر تروریستی داعش هم در بیمارستان دولتی شهر رقه بدون هیچ درگیری سلاح های خود را بر زمین گذاشتند و تسلیم نیروهای دموکراتیک کرد شدند؛ عملیات نیروهای کرد از ساعتی قبل برای پاکسازی مجموعه ورزشی در مرکز شهر رقه آغاز شده است.

پایین کشیدن پرچم داعش از برج اتصالات در شرق محله البرید

درگیری ها در حومه مجموعه ورزشی ادامه دارد و برخلاف اخبار منتشر شده شهر رقه به طور کامل آزاد نشده و تعدادی از تروریست های داعش تاکنون تسلیم نشده اند و گروهی دیگر هم در مقابل نیروهای کرد مقاومت می کنند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای کرد در حومه شرقی محله البرید موفق شدند «برج اتصالات» را از اشغال تروریست های داعش خارج کنند اما درگیری ها همچنان در محله های « المنصور، الثور، و الحریه» ادامه دارد.

آخرین پایگاه داعش در مرکز شهر رقه

تاکنون ۹۷ درصد شهر رقه از اشغال تروریست های داعش خارج شده و به تصرف نیروهای کرد درآمده است؛به نظر می رسد با روند فعلی که تروریست های داعش در پیش گرفته اند و بدون هیچ مقاومتی تسلیم می شوند، نیروهای کرد تا ساعاتی دیگر شهر رقه را به طور کامل تصرف کنند. قابل ذکر است « ادریس محمد» یکی از سرکرده های ارشد امنیتی نیروهای دموکراتیک کرد صبح امروز در اثر انفجار مین در مرکز شهر رقه کشته شد.

نیروهای دموکراتیک کرد بر روی ویرانی‌های شهر رقه

انتهای پیام/

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=12132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.