اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

۷۰ درصد شهر المیادین در استان دیرالزور پاکسازی شد؛ انتقال مرکز فرماندهی داعش به شهر البوکمال +نقشه میدانی

  • کد خبر : 11897
  • 15 مهر 1396 - 22:23
۷۰ درصد شهر المیادین در استان دیرالزور پاکسازی شد؛ انتقال مرکز فرماندهی داعش به شهر البوکمال +نقشه میدانی

در جریان درگیری های امروز، محله های« البلوط، شهرک صنعتی، الثوره، الملق، الفلل، الناهی و ایستگاه برق» به طور کامل پاکسازی شدند اما محله های « البوخلیل، المساکن، الجسر و الفلاح» همچنان در اشغال عناصر تر به گزارش اخبار جهادی،آخرین تحولات میدانی از شرق سوریه حاکیست، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از […]

در جریان درگیری های امروز، محله های« البلوط، شهرک صنعتی، الثوره، الملق، الفلل، الناهی و ایستگاه برق» به طور کامل پاکسازی شدند اما محله های « البوخلیل، المساکن، الجسر و الفلاح» همچنان در اشغال عناصر تر

به گزارش اخبار جهادی،آخرین تحولات میدانی از شرق سوریه حاکیست، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از تثبیت  مواضع در غرب شهر المیادین، به سوی مرکز شهر پیشروی کردند و پس از درگیری های سنگین موفق شدند نزدیک به ۷۰ درصد شهر را از اشغال عناصر تروریستی داعش پاکسازی کنند.

در جریان درگیری های امروز، محله های «البلوط، شهرک صنعتی، الثوره، الملق، الفلل، الناهی و ایستگاه برق» به طور کامل پاکسازی شدند اما محله های «البوخلیل، المساکن، الجسر و الفلاح» همچنان در اشغال عناصر تروریستی است.
۵۰ تن از تروریست های داعش در جریان عملیات امروز نیروهای سوری و مقاومت به هلاکت رسیدند و جست وجوی خانه به خانه مونده در مناطق مرکزی شهر ادامه دارد؛ از سویی دیگر، نیروهای یگان مهندسی جبهه مقاومت هم عملیات پاکسازی مناطق آزاد شده را از تله های انفجاری آغاز کردند.

تعدادی از تروریست های داعش هم پس از متحمل شدن شکست های سنگین از محور جنوبی، شرقی و  محله های الجسر و  الحرامی» به سمت میادین نفتی در شرق شهر المیادین و منطقه القوریه در جنوب شهر متواری شدند. تعدادی دیگری از تروریست ها هم با مقاومت در داخل شهر، بستر فرار همقطاری های خود را فراهم کردند. به گزارش مشرق، گروه تروریستی داعش مرکز فرماندهی خود را در شرق دیرالزور از شهر المیادین به شهر البوکمال منتقل کردند.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=11897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.