اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نیروهای جبهه مقاومت در آستانه یک پیروزی راهبردی؛ غرب شهر المیادین در مرکز استان دیرالزور آزاد شد + نقشه میدانی و تصاویر

  • کد خبر : 11877
  • 14 مهر 1396 - 19:13
نیروهای جبهه مقاومت در آستانه یک پیروزی راهبردی؛ غرب شهر المیادین در مرکز استان دیرالزور آزاد شد + نقشه میدانی و تصاویر

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از درگیری‌های سنگین چند ساعته موفق شدند با پشتیبانی یگان موشکی و جنگنده‌های روسی خود را به ورودی‌های غربی شهر المیادین برسانند. به گزارش اخبار جهادی،نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت از صبح امروز عملیات پیشروی به سمت شهر مهم « المیادین» را در مرکز استان […]

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از درگیری‌های سنگین چند ساعته موفق شدند با پشتیبانی یگان موشکی و جنگنده‌های روسی خود را به ورودی‌های غربی شهر المیادین برسانند.

به گزارش اخبار جهادی،نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت از صبح امروز عملیات پیشروی به سمت شهر مهم « المیادین» را در مرکز استان دیرالزور از محورهای مختلف ادامه دادند و با عقب راندن تروریست ها موفق شدند بر چند ارتفاع راهبردی در غرب جاده « دیرالزور – المیادین» مسلط شوند.


همزمان با پیشروی ها در حومه منطقه « قرص تحتانی»، نیروهای سوری و مقاومت توانستند با وارد کردن خسارت های سنگین به عناصر تروریستی، مسیر ارتباطی « دیرالزور – المیادین» را به کنترل خود در بیاورند.

ساعتی قبل هم نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین چند ساعته موفق شدند با پشتیبانی یگان موشکی و جنگنده های روسی خود را به ورودی های غربی شهر المیادین برسانند و در آستانه یک پیروزی راهبردی قرار گیرند.

دقایقی قبل هم نیروهای متحد با شکستن خطوط دفاعی تروریست ها توانستند، «قلعه الرحبا، بازار الهلال و سیلوهای گندم» را در غرب شهر المیادین از اشغال عناصر تروریست داعش خارج کنند.

در جریان این درگیری ها ۴۰ تن از تروریست های داعش به هلاکت رسیدند و نیروهای متحد در حال تثبیت مواضع در مناطق تازه آزاد شده هستند؛ از سویی دیگر، نیروهای تازه نفس عملیاتی در حال برای پیشروی به سوی مرکز شهر هستند.

به گزارش اخبار جهادی، شهر المیادین نقطه اتصال شهر دیرالزور با مناطق مرزی مشترک با عراق به شمار می آید و وجود میادین نفتی اهمیت این شهر را چند برابر کرده است.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=11877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.