اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

هجوم تروریست‌های چینی به سوریه +عکس

  • کد خبر : 11833
  • 12 مهر 1396 - 14:11
هجوم تروریست‌های چینی به سوریه +عکس

عناصر گروه «ترکستان شرقی چین» وابسته به شبکه القاعده پس از نفوذ به دو پایگاه نیروهای ارتش سوریه در باشکوی (شمال حلب) و جمعیت الزهراء (غرب) شهر حلب با نیروهای نظامی مستقر در آنها درگیر شدند. به گزارش اخبار جهادی، تروریست‌های تکفیری چینی عضو القاعده روز گذشته با حمله به مراکز ارتش و بسیج مردمی […]

عناصر گروه «ترکستان شرقی چین» وابسته به شبکه القاعده پس از نفوذ به دو پایگاه نیروهای ارتش سوریه در باشکوی (شمال حلب) و جمعیت الزهراء (غرب) شهر حلب با نیروهای نظامی مستقر در آنها درگیر شدند.

به گزارش اخبار جهادی، تروریست‌های تکفیری چینی عضو القاعده روز گذشته با حمله به مراکز ارتش و بسیج مردمی سوریه در غرب حلب گروهی از نظامیان مستقر در آنها را به شهادت رساندند. بنابر این گزارش، در این حملات عناصر گروه «ترکستان شرقی چین» وابسته به شبکه القاعده پس از نفوذ به دو پایگاه نیروهای ارتش سوریه در باشکوی (شمال حلب) و جمعیت الزهراء (غرب) شهر حلب با نیروهای نظامی مستقر در آنها درگیر شده اند.

در واکنش به این حملات که با سواستفاده از طرح آتش بس فراگیر و ایجاد مناطق امن غیرنظامی در حلب و ادلب صورت گرفته، بمب افکن‌های روسیه و سوریه اقدام به بمباران‌های شدید مواضع شبکه القاعده در سراسر استان ادلب و مناطق غربی و جنوبی استان حلب سوریه کردند. روز گذشته در بمباران فرودگاه نظامی ابوالظهور واقع در شرق استان ادلب سوریه ابومحمد الجولانی رهبر القاعده بشدت زخمی و ۱۲ تن از فرماندهان ارشد آن نیز به هلاکت رسیده اند.

منبع:اعلام الحربی

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=11833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.