اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

پیشروی گسترده نیروهای جنبش «نُجَباء» در القیروان

  • کد خبر : 8426
  • 27 اردیبهشت 1396 - 10:31
پیشروی گسترده نیروهای جنبش «نُجَباء» در القیروان

رزمندگان جنبش مقاومت مردمی نُجَباء عراق که از روز جمعه حملات خود به شهر القیروان را از محور جنوبی آغاز کرده‌اند، توانستند مناطق بسیاری را آزاد کنند.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی «نُجَباء»، رزمندگان مقاومت اسلامی نُجَباء طی روزهای اخیر توانستند مناطق جنوبی شهر القیروان را از لوث تروریست‌های تکفیری داعش پاک کنند.در […]

رزمندگان جنبش مقاومت مردمی نُجَباء عراق که از روز جمعه حملات خود به شهر القیروان را از محور جنوبی آغاز کرده‌اند، توانستند مناطق بسیاری را آزاد کنند.

 به گزارش اخبار جهادی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی «نُجَباء»، رزمندگان مقاومت اسلامی نُجَباء طی روزهای اخیر توانستند مناطق جنوبی شهر القیروان را از لوث تروریست‌های تکفیری داعش پاک کنند.در این عملیات که با نام «محمد رسول الله ۲» و از روز جمعه با همکاری سایر گروه‌های مقاومت در چهار محور آغاز شد؛ روستاهای مهمی از جمله کرکش، السطان و ثری الکراح در نخستین ساعات درگیری‌ به نفع مقاومت سقوط کرد و پاکسازی خانه به خانه آن نیز صورت پذیرفت.

همچنین یگان موشکی مقاومت اسلامی نُجَباء یک دستگاه خودروی تویوتای متعلق به عناصر داعش که قصد انفجار انتحاری داشت را منهدم کرد که هر دو سرنشین آن در دم به هلاکت رسیدند.

با توجه به روند پیشروی‌های صورت گرفته، پیش‌بینی می‌شود که رزمندگان سازمان بسیج مردمی (حشد شعبی) عراق در روزهای آتی به شهر القیروان رسیده و سپس عملیات آزادسازی این شهر را کلید بزنند.

گفتنی است، اکنون القیروان پس از موصل و تعلفر، به بزرگترین اتاق عملیات داعش تبدیل شده است. همچنین این شهر استراتژیک، موصل و تعلفر را به مرزهای سوریه متصل می‌کند که با پاکسازی این شهر، فشاری بیشتری به تروریست‌های محاصره شده در تلعفر وارد می‌ شود.

منبع:مهر

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=8426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.