اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آزادی ساختمان بانک مرکزی عراق در شهر موصل از دست داعش

  • کد خبر : 7321
  • 17 اسفند 1395 - 22:36
آزادی ساختمان بانک مرکزی عراق در شهر موصل از دست داعش

به گزارش اخبار جهادی نیروهای نظامی عراق به یک پیروزی دیگر در برابر داعش دست یافتند. این نیروها امروز سه شنبه ۱۷ اسفندماه توانستند که شعبه بانک مرکزی عراق در شهر موصل را از دست داعش آزاد کنند. “عبدالامیر المحمداوی” سخنگوی نیروهای ویژه وزارت کشور عراق امروز اعلام کرد که این نیروها بر ساختمان دادگاه […]

به گزارش اخبار جهادی نیروهای نظامی عراق به یک پیروزی دیگر در برابر داعش دست یافتند.

این نیروها امروز سه شنبه ۱۷ اسفندماه توانستند که شعبه بانک مرکزی عراق در شهر موصل را از دست داعش آزاد کنند.

“عبدالامیر المحمداوی” سخنگوی نیروهای ویژه وزارت کشور عراق امروز اعلام کرد که این نیروها بر ساختمان دادگاه اصلی داعش در شهر موصل هم سیطره پیدا کردند.

دادگاه داعش در شهر موصل احکام سنگینی همچون سنگسار، قطع دست و پرتاب از بالای ساختمان را برای مردم این شهر صادر می کرد.

ساختمان بانک مرکزی عراق و دادگاه داعش در همان منطقه ای از شهر موصل قرار دارد که ساختمان های اداری این شهر هم در آن واقع است.

“عبدالامیر یارالله” فرمانده عملیات “قادمون یا نینوی” هم امروز از آزادی ساختمان استانداری نینوا در شهر موصل داعش و سیطره نیروهای عراقی بر پل دوم این شهر خبر داد.

حیدرالعبادی نخست وزیر عراق حدود دو هفته پیش آغاز عملیات نیروهای این کشور برای آزادی محلات غربی شهر موصل را اعلام کرد.

شهر موصل دومین شهر بزرگ عراق از بیش از دو سال پیش به اشغال داعش درآمد. این گروه تروریستی پس از اشغال این شهر آن را به عنوان پایتخت حکومت خودخوانده خود در عراق اعلام کرد.

منبع:ابنا

 به کانال تلگرامی ما بپیوندید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.