اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

گروگان آلمانی در فیلیپین گردن زده شد+ تصاویر

  • کد خبر : 7136
  • 09 اسفند 1395 - 13:01
گروگان آلمانی در فیلیپین گردن زده شد+ تصاویر

“یورگن کانتنر” گروگان آلمانی در فیلیپین به دست تروریست‌های گروه ابوسیاف کشته شد. به نقل از ایگل نیوز؛ “رونالد دلاروسا”، رئیس پلیس فیلیپین، اعلام کرد اخبار تایید نشده‌ای دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهد “یورگن کانتنر”، گروگان ۷۰ ساله آلمانی، به دست اعضای گروه تروریستی ابوسیاف گردن زده شده است. “دلاروسا” ضمن اعلام این خبر تاکید […]

“یورگن کانتنر” گروگان آلمانی در فیلیپین به دست تروریست‌های گروه ابوسیاف کشته شد.

به نقل از ایگل نیوز؛ “رونالد دلاروسا”، رئیس پلیس فیلیپین، اعلام کرد اخبار تایید نشده‌ای دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهد “یورگن کانتنر”، گروگان ۷۰ ساله آلمانی، به دست اعضای گروه تروریستی ابوسیاف گردن زده شده است.
گروگان آلمانی در فیلیپین گردن زده شد+ تصاویر

“دلاروسا” ضمن اعلام این خبر تاکید کرد پلیس همچنان در جستجوی مدارک موثقی درباره سرنوشت گروگان آلمانی است. یک خبرچین به مقامات ارتش فیلیپین اطلاع داد “یورگن کانتنر” جایی در شهر “ایندانان” در استان جنوبی “سولو” سر بریده شد.

گروگان آلمانی در فیلیپین گردن زده شد+ تصاویر

گروه تروریستی ابوسیاف برای آزادی گروگان آلمانی مبلغ ۳۰ میلیون پزو (۶۰۰ هزار دلار) پول درخواست و روز یکشنبه را آخرین مهلت برای پرداخت پول تعیین کرده بود. مهلت تعیین شده به اتمام رسید و دولت فیلیپین پول مورد نیاز را تامین نکرد، به همین دلیل گروگان آلمانی جان خود را از دست داد.

گروگان آلمانی در فیلیپین گردن زده شد+ تصاویر

گزارش‌هایی به دست پلیس فیلیپین رسیده است که نشان می‌دهد یک گروه وابسته به تروریست‌های ابوسیاف به سرکردگی “ابو رامی” ساعت ۱۵:۳۰ بعدازظهر یکشنبه گروگان آلمانی را کشته است.

گروه تروریستی ابوسیاف با داعش بیعت کرده و در جنوب فیلیپین دست به جنایت می‌زند.

گروگان آلمانی در فیلیپین گردن زده شد+ تصاویر
منبع:باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.