اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تسلط کامل ارتش ترکیه بر شهر الباب در سوریه

  • کد خبر : 7076
  • 06 اسفند 1395 - 20:36
تسلط کامل ارتش ترکیه بر شهر الباب در سوریه

ارتش ترکیه اعلام کرد تسلط بر شهر «الباب» در سوریه کامل شده است.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از العالم؛ ارتش ترکیه طی بیانیه‌ای از تسلط کامل نظامیانش بر شهر  «الباب» در شمال سوریه خبر داد. ارتش ترکیه با بیان اینکه کنترل کامل در الباب را بدست گرفته گفت اکنون عملیات پاکسازی مناطق مختلف از موانع، […]

ارتش ترکیه اعلام کرد تسلط بر شهر «الباب» در سوریه کامل شده است.

 به گزارش اخبار جهادی به نقل از العالم؛ ارتش ترکیه طی بیانیه‌ای از تسلط کامل نظامیانش بر شهر  «الباب» در شمال سوریه خبر داد. ارتش ترکیه با بیان اینکه کنترل کامل در الباب را بدست گرفته گفت اکنون عملیات پاکسازی مناطق مختلف از موانع، مین و تله‌های انفجاری آغاز شده است.

روز گذشته گروه‌های معارض تحت حمایت ترکیه که در عملیات موسوم به سپر فرات شرکت داشتند ادعا کردند که شهر «الباب» را اشغال کرده اند.
دولت «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه سوم شهریور سال جاری دستور داد تا عملیات نظامی تجاوزکارانه‌ای با نام سپر فرات در شمال سوریه و با هدف پاکسازی داعش از مرز ترکیه و بیرون راندن شبه‌نظامیان کُرد از مناطق غربی رودخانه فرات آغاز شود.
تاکنون حدود ۲۰۰۰ کیلومتر مربع از مناطق شمال سوریه به اشغال ترکیه و تروریست‌های تحت حمایتش درآمده است و این کشور عملیات سپر فرات را برای ایجاد یک منطقه حائل ۵ هزار کیلومتر مربعی ادامه خواهد داد. اردوغان چندی پیش تصریح کرده بود هدف از لشگرکشی ترکیه به سوریه، ساقط کردن دولت «بشار اسد» رئیس جمهور قانونی این کشور است.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.