اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تداوم حملات نیروهای سوری به مواضع داعش در جنوب دیرالزور/ تسلط ارتش بر “تله علوش” در منطقه مقابر

  • کد خبر : 7027
  • 04 اسفند 1395 - 10:34
تداوم حملات نیروهای سوری به مواضع داعش در جنوب دیرالزور/ تسلط ارتش بر “تله علوش” در منطقه مقابر

ارتش سوریه مواضع تروریست‌های داعش را در جنوب دیرالزور هدف قرار داد.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش و نیروهای مسلح سوریه به حملات زمینی و هوایی خود به مواضع تروریست های داعش در جنوب دیرالزور و در محور شمال شرقی سوریه ادامه دادند. ارتش سوریه با همکاری نیروهای همپیمان خود […]

ارتش سوریه مواضع تروریست‌های داعش را در جنوب دیرالزور هدف قرار داد.

 به گزارش اخبار جهادی به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش و نیروهای مسلح سوریه به حملات زمینی و هوایی خود به مواضع تروریست های داعش در جنوب دیرالزور و در محور شمال شرقی سوریه ادامه دادند.

ارتش سوریه با همکاری نیروهای همپیمان خود با تروریست های داعش در منطقه مقابر و سریه جنید در جنوب دیرالزور به شدت درگیر شدند، همزمان جنگنده های سوریه و روسیه محورهای ارتباطی تروریست ها را در این دو منطقه و در اطراف لواء التامین، مکبات، ثرده و معامل بلوک و عرفی هدف قرار دادند.

در این حملات و درگیری ها، خسارات جانی و تسلیحاتی بسیاری به تروریست ها وارد آمد. همچنین در این حملات چندین نفر از تک‌تیراندازان داعشی در منطقه مقابر از جمله “ابو لقمان تونسی” و “ابو شداد جزراوی” به هلاکت رسیدند.

ارتش سوریه با هدف قرار دادن مواضع تروریست های داعش، به پیشروی خود در منطقه مقابر ادامه داده و بر “تله علوش”  مسلط شدند.

از سوی دیگر، دیدبان حقوق بشر سوریه -که وابسته به معارضان سوری است- اعلام کرد: در درگیری های میان گروه ارتش آزاد و گروه های مرتبط با داعش در درعا، ۵۱ نفر کشته شدند.

در ادلب نیز تروریست های جبهه النصره بار دیگر به شهرک تحت محاصره فوعه حمله کرده و یک شهروند را کشته و دو نفر را زخمی کردند، ارتش سوریه نیز در پاسخ به این حمله، مواضع تروریست ها را در منطقه “بنش” در مجاورت این شهرک، هدف قرار داد.

در حومه رقه جنگنده‌های ائتلاف بین المللی در حمله ای به روستای “سحامیه”، ۸ غیرنظامی را کشته و شماری را زخمی کردند.

در حلب نیز تروریست ها در در بخش غربی شهر به محله های مسکونی حمدانیه و بنی زید حمله موشکی داشتند که بر اثر آن ۵ غیرنظامی زخمی شدند.

در حومه حما و ادلب نیز جنگنده های سوری محورهای ارتباطی تروریست ها را هدف قرار دادند و دو انبار تسلیحاتی حاوی شماری خودروی بمب گذاری شده را در مرزعه “تلاوی” در ناحیه “خان شیخون” در جنوب ادلب منهدم کردند.

همچنین ارتش سوریه با هدف قرار دادن مراکز تجمع تروریست های جبهه النصره در حومه حما، دو سرکرده این گروه تروریستی را ملقب به ” احمد مصطفی عیسی” در شهرک کفرزیتا و “خالد لطمین” در شهرک لطامنه به هلاکت رساند.

در حومه سویداء نیز ارتش و نیروهای مسلح سوریه تسلیحات تروریست های داعش را در  شهرک سالمیه هدف قرار دادند.

باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.