اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نفوذ تروریست‌ها به غوطه شرقی دمشق ناکام ماند/ تاکنون ۸۹۲ مقر تروریستی در “الباب” منهدم شده است + تصاویر

  • کد خبر : 6872
  • 20 بهمن 1395 - 12:32
نفوذ تروریست‌ها به غوطه شرقی دمشق ناکام ماند/ تاکنون ۸۹۲ مقر تروریستی در “الباب” منهدم شده است + تصاویر

ارتش سوریه خسارات سنگینی را به تروریست‎ها در حومه شهرهای دمشق و لاذقیه وارد کرد.  نیروهای ارتش سوریه طی چندین عملیات کمین در حومه شهرهای دمشق و لاذقیه موفق شدند خسارات سنگینی را به تروریست‌های داعش وارد کنند. *نفوذ تونلی تروریست‌ها به غوطه شرقی دمشق ناکام ماند خبرگزاری اعلام‎الحربی در گزارشی نوشت: ارتش سوریه تلاش […]

ارتش سوریه خسارات سنگینی را به تروریست‎ها در حومه شهرهای دمشق و لاذقیه وارد کرد.

 نیروهای ارتش سوریه طی چندین عملیات کمین در حومه شهرهای دمشق و لاذقیه موفق شدند خسارات سنگینی را به تروریست‌های داعش وارد کنند.

*نفوذ تونلی تروریست‌ها به غوطه شرقی دمشق ناکام ماند

نفوذ تروریست‌ها به غوطه شرقی دمشق ناکام ماند/ تاکنون 892 مقر تروریستی در

خبرگزاری اعلام‎الحربی در گزارشی نوشت: ارتش سوریه تلاش گروه‌های تروریستی برای نفوذ به‌سمت بلندی‌های “المحافظه” در حومه دمشق و محدوده شمال غربی شهر “عربین” در غوطه شرقی دمشق را ناکام گذاشت.

تروریست‌ها قصد داشتند به وسیله تونلی از گاراژ الحجز به کلیسای لمیس در جنوب این منطقه نفوذ کرده و ضمن تسلط بر آن، جاده امدادرسانی خودروها را قطع کنند.

لذا نیروهای ارتش با رصد دقیق تحرکات تروریست‌های نفوذی و اجرای تدریجی عملیات کمین، حملاتی را با استفاده از مسلسل و عملیات موشکی علیه آنان صورت دادند.

در ادامه، نیروی هوایی سوریه نیز حملات خود را به مواضع یاد شده آغاز کرد که این عملیات به کشته و زخمی شدن شماری از عناصر مسلح تروریستی منجر شد. پس از پایان درگیری‌ها تعدادی از تروریست‌ها از صحنه درگیری فرار کردند که در نهایت ۴ جسد عناصر هلاکت یافته تروریستی در این منطقه به‌جای ماند.

*آمار فرماندهی ارتش روسیه از عملیات در شهر “الباب”: ۸۹۲ موقعیت تروریستی منهدم شد

نفوذ تروریست‌ها به غوطه شرقی دمشق ناکام ماند/ تاکنون 892 مقر تروریستی در

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد: جنگنده‌های نیروی هوایی این کشور مقر تروریست‌ها داعش را در منطقه “البیارات” حومه شرقی حمص هدف قرار دادند که در جریان این حملات تعدادی از عناصر تروریستی به‌هلاکت رسیدند و پایگاه “م/د” به‌همراه یک خودروری پیک‌آپ مجهز به مسلسل سنگین تروریست‌ها نیز منهدم شد.

خبرگزاری اسپوتینگ نوشت: بر اساس اطلاعات رسیده از فرماندهی عمومی عملیات نیروهای مسلح روسیه، نیروهای هوایی این کشور تاکنون ۸۹۲ موضع تروریست‌های تکفیری را در نزدیکی شهر “الباب” سوریه منهدم کرده‌اند.

هواپیماهای جنگنده روسی و سوری با انجام مجموعه حملاتی، مواضع و اماکن تجمع تروریست‌های داعش را در مناطق “المعامل”، “المکبات”، “سریه جنید”، و “شرکت برق” از محور جنوبی شهر دیرالزور، هدف بمباران مستقیم خود قرار دادند.

*منطقه “البحیره” به کنترل ارتش سوریه درآمد

نفوذ تروریست‌ها به غوطه شرقی دمشق ناکام ماند/ تاکنون 892 مقر تروریستی در

یکی از یگان‌های حفاظت فرودگاه کویرس با انجام عملیاتی دقیق، تپه “الحواره” در بحیره‌الجبول از حومه حلب را به‌کنترل خود درآورد. بنابراین منطقه “البحیره” به‌صورت کامل در کنترل نیروهای ارتش سوریه قرار گرفت.

نیروهای ارتش طی درگیری‌ با تروریست‌های داعش، تپه‌های “المهر” و “مجبله‌الزفت” در حومه شرقی حمص را زیر آتش سنگین خود گرفتند و در ادامه نیز، هواپیماهای روسیه و سوریه حملات مستقیمی را علیه محل تجمع عناصر تروریستی در این مناطق صورت دادند.

خبرهای رسیده از حومه دمشق حاکی از آن است نیروی هوایی ارتش مقرهای وابسته به عناصر مسلح تروریستی را بمباران کرد.

*حمله تروریست‌های داعش و جبهه‌النصره به مناطق “ام میال” و “کبانه” درهم شکست

نفوذ تروریست‌ها به غوطه شرقی دمشق ناکام ماند/ تاکنون 892 مقر تروریستی در

نیروهای ارتش سوریه تلاش تروریست‌های داعش را برای نفوذ به جنوب شهر “ام میال” در منطقه خناصر حومه جنوب غربی حلب خنثی کردند. در این حمله ناکام تروریستی، شماری از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند.

نظامیان سوری با انجام عملیات کمین در یکی از نقاط نظامی منطقه “کبانه” حومه شمالی لاذقیه، تلاش تروریست‌های جبهه‌النصره را برای نفوذ به این منطقه ناکام گذاشتند. طی این درگیری تعدادی از عناصر جبهه‌النصره به هلاکت رسیدند.

در عملیاتی دیگر، ارتش سوریه مرکز تجمع عناصر جبهه‌النصره را در “تیرمعله” و روستای “عزالدین” در حومه حمص هدف قرار دادند که در این حمله ۶ تن از تروریست‌ها کشته و بیش از ۱۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

منبع : باشگاه خبرنگاران

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.