اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

خنثی شدن عملیات نفوذ شبه‌‏نظامیان به «ذباب» در تعز/ شلیک ۳ موشک یمن به نجران

  • کد خبر : 6754
  • 09 بهمن 1395 - 13:37
خنثی شدن عملیات نفوذ شبه‌‏نظامیان به «ذباب» در تعز/ شلیک ۳ موشک یمن به نجران

نیروهای ارتش یمن و انصارالله با وجود حملات جنون‎آمیز و عملیات هلی‎برن ائتلاف سعودی، موفق شدند مانع نفوذ «مزدوران» سعودی و عناصر طرفدار دولت مستعفی یمن در شمال منطقه «ذباب» در تعز شوند. نیروهای ارتش یمن و کمیته‎های مردمی وابسته به انصارالله عصر روز جمعه (دیروز) عملیات گسترده‎ای علیه عناصر شبه نظامی وابسته به عربستان […]

نیروهای ارتش یمن و انصارالله با وجود حملات جنون‎آمیز و عملیات هلی‎برن ائتلاف سعودی، موفق شدند مانع نفوذ «مزدوران» سعودی و عناصر طرفدار دولت مستعفی یمن در شمال منطقه «ذباب» در تعز شوند.

نیروهای ارتش یمن و کمیته‎های مردمی وابسته به انصارالله عصر روز جمعه (دیروز) عملیات گسترده‎ای علیه عناصر شبه نظامی وابسته به عربستان و دولت مستعفی یمن در شمال ذباب واقع در تعز انجام دادند.

یک منبع نظامی وابسته به ارتش یمن به شبکه خبری «المسیره» گفته که نیروهای یمن با وجود حملات جنون‌آمیز و عملیات هلی‎برن ائتلاف سعودی، موفق شدند تجاوزات عناصر «مزدور» سعودی در شمال ذباب را که از روز پنجشنبه گذشته تا شب گذشته ادامه داشته است، متوقف کنند.

منبع امنیتی افزود: بالگردهای آپاچی و جاسوسی عملیات هلی برن و حملات دریایی عربستان به مناطق الجدید، الکدحه و الخضراء در شمال ذباب را پشتیبانی می کردند.

یک منبع نظامی دیگر یمن گفته که در عملیات نفوذ شبه‎نظامیان به کشته و زخمی شدن صدها نفر از عناصر القاعده، داعش و مزدور به پایان رسید و علاوه بر آن تعدادی از خودروهای اماراتی منهدم شدند.

شلیک سه موشک «اروگان» یمن به نجران

یگان موشکی ارتش یمن اعلام کرد که روز گذشته سه موشک «اردوگان» را به سمت پادگان سعودی «بلیالین» در نجران شلیک کردند.

خبرگزاری «سبأ» یمن گزارش داد که یگان موشکی ارتش یمن روز جمعه سه موشک به سمت پادگان بلیالین شلیک کرده است که در پی آن چندین نفر کشته و زخمی شدند و تجهیزات و مهمات آنها در داخل پادگان منهدم شده است.

همزمان خبرگزاری دولتی عربستان «واس» به نقل از مرکز فرماندهی ائتلاف سعودی ادعا کرد که نیروی دفاعی هوایی عربستان صبح روز جمعه موشک‌های شلیک شده از اراضی یمن به سمت نجران را قبل از اصابت به زمین، هدف قرار داده است.

منبع : فارس

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.