اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه «المزه» و واکنش ارتش سوریه

  • کد خبر : 6631
  • 24 دی 1395 - 11:41

حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه المزه در غرب دمشق هشدار ارتش سوریه درباره تبعات این تجاوز را به دنبال داشت. شبکه المیادین از شنیده شدن صدای انفجارهایی در فرودگاه المزه سوریه و آتش سوزی در آن خبر داد. این شبکه به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش داد: جنگنده های اف ۳۵ رژیم صهیونیستی […]

حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه المزه در غرب دمشق هشدار ارتش سوریه درباره تبعات این تجاوز را به دنبال داشت.

شبکه المیادین از شنیده شدن صدای انفجارهایی در فرودگاه المزه سوریه و آتش سوزی در آن خبر داد.

این شبکه به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش داد: جنگنده های اف ۳۵ رژیم صهیونیستی با نقض حریم هوایی سوریه از سمت لبنان مواضع نظامی را در اطراف فرودگاه دمشق هدف قرار داده اند.

تلویزیون سوریه نیز این انفجارها را تایید کرد.

خبرگزاری سوریه نیز ضمن تایید این انفجارها از حضور آمبولانس ها در محل خبر داد.

ارتش سوریه در واکنش به این اقدام ددمنشانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: در تلاشی مذبوحانه و در راستای حمایت از گروههای تروریستی، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در ساعت ۱۲ و نیم شب گذشته اقدام به شلیک موشکهایی از شمال دریاچه طبریا به اطراف فرودگاه المزه در غرب دمشق کرد که منجر به آتش سوزی در محل شد.

ارتش سوریه به رژیم صهیونیستی درباره تبعات این تجاوز هشدار داد و بر ادامه مبارزه با تروریسم تا نابودی آن و حامیانش تاکید کرد.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

مهر

 

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.