اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تروریستها برای سیزدهمین روز متوالی آب را به روی ساکنان دمشق بسته اند

  • کد خبر : 6573
  • 17 دی 1395 - 8:56
تروریستها برای سیزدهمین روز متوالی آب را به روی ساکنان دمشق بسته اند

به گزارش اخبار جهادی به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، گروههای تروریستی برای سیزدهمین روز متوالی آب را به روی ساکنان دمشق، پایتخت سوریه، بسته نگه داشتند. گروه تروریستی جبهه النصره مسئولیت خود را در قطع آب از دمشق اعلام کرده است. گزارشگر المیادین در این زمینه گزارش داد، برای سیزدهمین روز، اهالی دمشق به دنبال یافتن […]

به گزارش اخبار جهادی به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، گروههای تروریستی برای سیزدهمین روز متوالی آب را به روی ساکنان دمشق، پایتخت سوریه، بسته نگه داشتند. گروه تروریستی جبهه النصره مسئولیت خود را در قطع آب از دمشق اعلام کرده است.

گزارشگر المیادین در این زمینه گزارش داد، برای سیزدهمین روز، اهالی دمشق به دنبال یافتن آبی هستندکه قابلیت آشامیدن داشته باشد، آب هایی که در خیابان های دمشق جاری شده است از طرف گروههای تروریستی به دیزل آغشته شد ضمن اینکه این گروهها، آبهایی را که به منازل شهروندان می رسد قطع کرده اند. گروههای مسلح آب را از سرچشمه اش یعنی از چشمه فیجه، به دیزل آغشته کرده اند ضمن اینکه مجرای آب را به کلی به سمت رود بردا تغییر دادند تا اهالی دمشق به طور کلی از این آب محروم شوند. اهالی دمشق نیز از ارتش خواسته اند به این موضوع پایان دهد و به شهروندان آب برساند.
در واکنش به این اتفاقات، جبهه النصره بیانیه ای صادر کرده است که با صدور آن بطلان ادعاهای گروههای مسلح و حامیانشان مبنی بر عدم وجود عناصر جبهه النصره در وادی بردا آشکار شده است، جبهه النصره به طور رسمی از طرف ابوهاشم التلی موسوم به امیر جبهه النصره در وادی بردا، در توئیتری، وجود عناصر جبهه النصره در وادی بردا را تایید و بر استمرار قطع آب از دمشق تاکید کرد تا اتهامات علیه نظام سوریه و هم پیمانانش مبنی بر نقض توافق امضاء شده میان روسیه و ترکیه که به تصویب شورای امنیت نیز رسیده است به کلی بی اساس شود.
سازمان ملل متحد در بیانیه ای که از طریق دفتر هماهنگی امور بشردوستانه اش صادر کرد به همین حد اکتفا کرد که چهار میلیون نفر در دمشق از آب آشامیدنی محروم شده اند، در این بیانیه آمده است زیرساخت های مورد نیاز برای انتقال آب، به طورعمد مورد هدف قرار گرفته و آسیب دیده اند. سازمان ملل متحد در این بیانیه ابراز نگرانی کرد که ممکن است فقدان آب آشامیدنی سبب بروز بیماریهایی در دمشق شود.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

صدا و سیما

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6573

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.