اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

اهتزاز پرچم سوریه در شهرک کفرالعوامید

  • کد خبر : 6562
  • 16 دی 1395 - 10:10
اهتزاز پرچم سوریه در شهرک کفرالعوامید

ساکنان شهرک کفرالعوامید در وادی بردی، پرچم سوریه را پس از خروج تروریست‌های النصره در این شهرک برافراشتند. به گزارش رسانه‌های سوری، ساکنان این منطقه از ارتش سوریه خواستند که درگیری با تروریست‌ها را به داخل شهرک نکشاند. هم اکنون درگیری ‌هایی میان گروه های زیرمجموعه ارتش آزاد و گروه تروریستی جبهه النصره دلیل اصرار […]

ساکنان شهرک کفرالعوامید در وادی بردی، پرچم سوریه را پس از خروج تروریست‌های النصره در این شهرک برافراشتند.

به گزارش رسانه‌های سوری، ساکنان این منطقه از ارتش سوریه خواستند که درگیری با تروریست‌ها را به داخل شهرک نکشاند.

هم اکنون درگیری ‌هایی میان گروه های زیرمجموعه ارتش آزاد و گروه تروریستی جبهه النصره دلیل اصرار النصره بر درگیری با ارتش سوریه، در این منطقه در جریان است.

تروریست‌های وابسته به جبهه النصره در وادی بردی ۱۳ روز است که آب آشامیدنی شهر دمشق از چشمه فیجه را قطع کرده‌اند و آبرسانی در پایتخت سوریه با تانکر انجام می شود.

چشمه فیجه در روستای عین فیجه در وادی بردی بیش از ۶۵ درصد آب مورد نیاز پایتخت سوریه را تامین می کند.

ابوهاشم التلی (القلمونی) فرمانده النصره در وادی بردی روز سه شنبه در صفحه توئیتر خود بر حضور نیروهای این گروه در منطقه و مسئولیت آن ها در قطع آب دمشق تاکید کرد.

وی خواستار مقاومت این تروریست‌ها در وادی بردی شد.

گروه های مسلح مخالف سوریه روز سه شنبه در بیانیه ای حضور تروریست های النصره در منطقه وادی بردی در شمال غرب دمشق را تکذیب و دولت سوریه را به خاطر حمله به این منطقه به نقض آتش بس متهم کرده بودند.

از نخستین دقایق بامداد جمعه ۱۰ دی ماه، آتش بسی فراگیر در سراسر سوریه اجرا شده و بسیاری از گروه های مسلح آن را پذیرفته‌اند.

این آتش بس که تاکنون بارها از سوی گروه های مسلح نقض شده است، شامل گروه تروریستی داعش و جبهه النصره نمی‌شود و مبارزه با آن ها ادامه دارد.

منبع : ابنا

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.