اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

هلاکت یکی از سرکرده‌های اصلی و مسئول اداری داعش در موصل

  • کد خبر : 6558
  • 15 دی 1395 - 23:35
هلاکت یکی از سرکرده‌های اصلی و مسئول اداری داعش در موصل

منابع خبری روز چهارشنبه گزارش دادند که ابواسحاق العراقی از سرکرده های اصلی گروه تروریستی داعش و ابو مروان الحدیثی مسئول اداری این گروهک تروریستی در موصل به هلاکت رسیدند.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز ، “ابو اسحاق العراقی” معروف به زرقاوی موصل (اشاره به ابو مصعب الزرقاوی سرکرده معدوم تروریست […]

منابع خبری روز چهارشنبه گزارش دادند که ابواسحاق العراقی از سرکرده های اصلی گروه تروریستی داعش و ابو مروان الحدیثی مسئول اداری این گروهک تروریستی در موصل به هلاکت رسیدند.
 به گزارش اخبار جهادی به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز ، “ابو اسحاق العراقی” معروف به زرقاوی موصل (اشاره به ابو مصعب الزرقاوی سرکرده معدوم تروریست ها) در عملیات نیروهای عراقی در منطقه الوحده واقع در شرق شهر موصل کشته شد.

بر اساس گزارش السومریه نیوز، ابو اسحاق العراقی پیش از تشکیل گروه تروریستی داعش در عراق و فعالیت تروریستی این گروه، از اعضای گروه تروریستی القاعده بود.
در همین حال شبکه تلویزیونی العالم نیز گزارش داد: نیروهای پلیس فدرال عراق، “ابو مروان الحدیثی” مسئول اداری گروهک تکفیری صهیونیستی داعش را در منطقه الوحده موصل به هلاکت رساندند.
منطقه الوحده واقع در شرق شهر موصل امروز در عملیات نیروهای عراقی باز پس گرفته شد و نیروهای عراقی موفق شدند مسیر موصل و کرکوک را از عناصر داعش پاکسازی کنند.
نیروهای عراقی روز گذشته نیز منطقه المعارض و مجتمع تجاری شرق شهر موصل و نیز منطقه صنعتی و کارخانه آرد در منطقه الکرامه را آزاد کردند.
پیشتر پیتر کوک سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرده بود، ارتش عراق تاکنون دو سوم از شرق شهر راهبردی «موصل» در شمال عراق را از تروریست های داعش بازپس گرفته و اکنون این منطقه در کنترل دولت عراق است.
نیروهای عراقی از زمان آغاز عملیات آزادسازی موصل در ۱۷ اکتبر (۲۶ مهر ماه) یک چهارم از مساحت این شهر را از داعش باز پس گرفته اند.
حیدر العبادی نخست وزیر عراق گفته است که تروریست های داعش تا ماه آوریل (فروردین ۱۳۹۶) از این کشور بیرون رانده می شوند.
مرحله دوم عملیات موصل پس از نزدیک به یک ماه وقفه، هفته گذشته آغاز شد که در جریان آن عناصر داعش از چند بخش دیگر در شرق موصل عقب کشیدند. نیروهای عراقی هنوز وارد منطقه غربی موصل نشده اند.
منبع : باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.