اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تصمیم ارتش سوریه برای یکسره کردن کار تروریست‌ها در «وادی‌بردی» و حومه «حلب»

  • کد خبر : 6531
  • 14 دی 1395 - 17:15
تصمیم ارتش سوریه برای یکسره کردن کار تروریست‌ها در «وادی‌بردی» و حومه «حلب»

منابع سوری از آماده شدن نیروهای ارتش سوریه برای عملیات گسترده در حومه دمشق و حومه حلب برای پاکسازی این مناطق از لوث تروریست‌های تکفیری خبر دادند.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از تسنیم ، نیروهای ارتش سوریه به عملیات نظامی خود در منطقه «وادی بردی» در حومه غربی دمش برای دوازدهمین روز پیاپی ادامه می‌دهند […]

منابع سوری از آماده شدن نیروهای ارتش سوریه برای عملیات گسترده در حومه دمشق و حومه حلب برای پاکسازی این مناطق از لوث تروریست‌های تکفیری خبر دادند.

 به گزارش اخبار جهادی به نقل از تسنیم ، نیروهای ارتش سوریه به عملیات نظامی خود در منطقه «وادی بردی» در حومه غربی دمش برای دوازدهمین روز پیاپی ادامه می‌دهند تا این منطقه را از لوث تروریست‌های جبهه‌النصره و گروه‌های همپیمان آنها پاکسازی کنند.

جنگنده‌های ارتش هم از صبح امروز مواضع تروریست‌ها در شهرک‌های «بسیمه و عین الخضره» در وادی بردی را هدف قرار دادند.

منابع میدانی اعلام کردند نیروهای ارتش در پی مخالفت گروه‌های تروریستی به سرکردگی جبهه النصره با هرگونه راهکار غیرنظامی برای دور نگه داشتن منطقه از جنگ و درگیری، عملیات نظامی دقیقی را در روستاهای وادی بردی انجام می‌دهند ، اما این گروه‌های تروریستی همچنان بر استفاده از غیرنظامیان به عنوان سپرانسانی تاکید کرده و مانع خروج آنها از این مناطق می‌شوند.

گروه‌های تروریستی همچنین تلاش می‌کنند از مخازن آب عین‌الفیجه به عنوان اهرم فشار بر ارتش برای متوقف  کردن عملیات خود استفاده کنند که ارتش تسلیم آنها نشده است.

این در حالی است که فرماندهان نظامی سوریه تصمیم خود را برای پاکسازی ۱۰ روستای وادی بردی در حومه دمشق از لوث تروریت‌های تکفیری و بازگرداندن امنیت و آرامش به تمام این مناطق نهایی کرده‌اند و همزمان با این تصمیم، ارتش سوریه شمار زیادی نیرو در تمام محورهای وادی بردی مستقر کرده تا گروه‌های تروریستی را به پذیرش طرح‌های ارائه شده و خروج بدون درگیری و رفتن به ادلب وادار کند.

خبر دیگر اینکه گروه‌های مسلح فعال در محله «القابون» در غرب دمشق آتش‌بس اعلام شده را نقض  کرده و مواضع ارتش را هدف قرار دادند که به جان باختن یک سرباز ارتش منجر شد.

یک منبع میدانی در جبهه‌های غوطه شرقی به خبرنگار تسنیم گفت نیروهای ارتش سوریه امروز به سمت شهرک «حزرما» پیشروی کرده و مزارعی را که از «المیدعانی» تا «حوش شلق» امتداد داد و مزارع «البحاریه» تا «حزرما» را پاکسازی کرده و شهرک حزرما در محاصره کامل ارتش از تمام محورها قرار دارد و ارتش برای ورود و آزادسازی آن آماده می‌شود.

نیروهای ارتش سوریه همچنین با حمایت رزمندگان مقاومت، انبارهای واقع در شرق گردان دفاع هوایی را که اخیرا آزاد کردند، از اشغال خارج کردند و در آستانه ورود به حزرما قرار گرفتند، درگیری‌های این مناطق به هلاکت شماری از تروریست‌های گروه‌های جیش‌الاسلام و فیلق الرحمن منجر شد.

در حمص واقع در مرکز سوریه، جنگنده‌های ارتش، مواضع تروریست‌های داعشی در اطراف شهر تدمر و شهرک «السخنه» را به شدت بمباران کردند، ارتش همچنین  استحکامات دفاعی خود در اطراف فرودگاه نظامی«التیفور» را تقویت کرد.

از حلب هم خبر می‌رسد که شمار زیادی از نیروهای ارتش و همپیمانان وارد حومه جنوبی حلب شدند، منابع میدانی با اعلام این خبر به خبرنگار تسنیم گفتند نیروهای ارتش برای عملیات نظامی با هدف پاکسازی حومه جنوبی و غربی حلب از لوث تروریست‌های باند جیش‌الفتح و النصره آماده می‌شوند.

از کفریا و فوعه هم خبر می‌رسد که تروریست‌های تکفیری بار دیگر این شهرک‌های تحت محاصره خود را گلوله‌باران کردند.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.