اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

جنایت وحشیانه سران قبایل همپیمان داعش/ شلیک مستقیم به دهان چهار جوان سوری با تفنگ سر پُر + تصاویر(۱۸+)

  • کد خبر : 6131
  • 15 آذر 1395 - 14:25
جنایت وحشیانه سران قبایل همپیمان داعش/ شلیک مستقیم به دهان چهار جوان سوری با تفنگ سر پُر + تصاویر(۱۸+)

سران قبایل دیرالزور که داعش نام آن را به ولایت ابوالخیر تغییر داده با تفنگ سر پُر چهار شهروند سوری را به اتهام جاسوسی برای ائتلاف ضد داعش با شلیک مستقیم گلوله به دهان اعدام کردند. در جنایتی بی‌سابقه چهار نفر از سران قبایل منطقه دیرالزور که با گروه تروریستی داعش بیعت کرده‌اند چهار جوان […]

سران قبایل دیرالزور که داعش نام آن را به ولایت ابوالخیر تغییر داده با تفنگ سر پُر چهار شهروند سوری را به اتهام جاسوسی برای ائتلاف ضد داعش با شلیک مستقیم گلوله به دهان اعدام کردند.

در جنایتی بی‌سابقه چهار نفر از سران قبایل منطقه دیرالزور که با گروه تروریستی داعش بیعت کرده‌اند چهار جوان سوری را به طرز فجیعی اعدام کردند.

گروه تروریستی داعش که نام منطقه دیرالزور را به ولایت ابوالخیر تغییر داده به تازگی ویدئویی از اعدام چهار جوان سوری که مدعی است با ائتلاف ضد داعش همکاری کرده‌اند منتشر کرد.

در این ویدئو چهار پیرمرد که داعش مدعی است از سران قبایل ابوالخیر هستند با تفنگ سر پُر چهار شهروند سوری را به اتهام جاسوسی برای ائتلاف ضد داعش با شلیک مستقیم گلوله به دهان اعدام کردند.

قربانیان این جنایت، «سلیمان احمد الصالح»، «منذر القطو»، «ایمن علی العبدالله» و «محمود عبدالقادر فیاض» هستند که به دست سران قبایل خائن به ملت سوریه اعدام شدند.

سران این قبایل در مراسم به قتل رساندن این جوانان آنان را مرتد خطاب کرده و از بزرگان سوریه خواستند تا فرزندان خود را برای جنگ با نظام سوریه بسیج کنند.

یکی از این سران عشایر گفت: ای پدران فرزندان شما خواهند مرد پس آنها را به جنگ با کفار و در راه خدا بفرستید!

یکی دیگر از آنان گفت: ای مسلمانان نگاه کنید به صلیبی‌ها که فرزندان خود را برای جنگ می ‌فرستند آنها از ما شجاع‌تر نیستند.

با توجه به سیطره داعش بر دیرالزور و جنایت‌های بی‌شماری که این گروه تروریستی طی سال‌های گذشته در حق ساکنان آن مرتکب شده، کاملا مشخص است بیشتر قبایل که امکان فرار را ندارند، مجبور شده‌اند برای حفظ جان خود با این گروه تروریستی بیعت کنند، البته قبایل سلفی در این منطقه که اکنون با نظام سوریه مشکل دارند، خواهان سقوط نظام بشار اسد هستند و به همین دلیل با داعش همکاری می‌کنند.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

ابنا

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.