اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تایگرها در آستانه فتح شهرک “طیبه امام” + نقشه و جزئیات

  • کد خبر : 5848
  • 07 آبان 1395 - 22:57
تایگرها در آستانه فتح شهرک “طیبه امام” + نقشه و جزئیات

گزارش‌ها حاکی از آن است که نیروهای ویژه ارتش سوریه مناطقی را در نزدیکی شهرک «طیبه امام» فتح کردند. به گزارش اخبار جهادی ،ارتش و مقاومت سوریه در شهر “حماء” پیشرفت‌های قابل توجهی را به دست آورده‌اند و آنها به دنبال پاکسازی شمال  “حماء” از چنگال تروریست‌های تکفیری هستند. در دو ماه اخیر ارتشی سوریه […]

گزارش‌ها حاکی از آن است که نیروهای ویژه ارتش سوریه مناطقی را در نزدیکی شهرک «طیبه امام» فتح کردند.
به گزارش اخبار جهادی ،ارتش و مقاومت سوریه در شهر “حماء” پیشرفت‌های قابل توجهی را به دست آورده‌اند و آنها به دنبال پاکسازی شمال  “حماء” از چنگال تروریست‌های تکفیری هستند.

در دو ماه اخیر ارتشی سوریه توانست مناطقی همچون «کوکب»، «کباریه»، «محمله القطار»، «حاجز» و … را پاکسازی کند، نیروهای سوری اخیرا هم فتح شهرک «صوران» را جشن گرفتند.

یک منبع نظامی اعلام کرد یگان های ارتش با همکاری گروه های دفاع مردمی در عملیاتی فشرده محل های تجمع و استحکامات تروریست ها را هدف قرار دادند و ضمن به دست گرفتن کنترل شهرک صوران و مزارع اطراف آن، شمار زیادی از تروریست ها را به هلاکت رساندند.

منابع میدانی همچنین تأکید کردند که تروریستها از صوران به سوی طیبه الامام و «البویضه» در حال فرار هستند و ارتش سوریه در حال پیشروی است. یک گروه از تروریستها نیز در راه «مورک-صوران» نیز از بین رفتند و یک گروه دیگر از آنها نیز در محور «طیبه الامام» این استان از پای درآمدند.

تایگرها در آستانه فتح شهرک

تروریست‌های تکفیری جند الاقصی و همپیمانانش در حال حاضر مناطق مهم همچون شهرک “طیبه امام” را در کنترل دارند.

در مقابل ارتش سوریه هم از مناطق شمال شرق و غرب «صوران» حمله‌ای را برابر بازپس گیری «طیبه امام» تدارک دیده و به زودی باید منتظر اخبار خوبی از این منطقه بود.

وضعیت میدانی حومه جنوبی در شهر «حلب» هم نشان می‌دهد که درگیری‌های ارتش سوریه با تروریست‌ها به نزدیکی منطقه «تل موته» ، «مدرسه حکمه» ، “بنایات العظم” و … کشیده شده است.

نیروهای سوری به دنبال آن هستند تا با بازپس‌گری «مدرسه حکمه» جنوب غرب حلب را ایمن تر کنند ؛ چرا که در روزهای اخیر اخباری در فضای مجازی درباره لشکرکشی تروریست‌های جیش‌الفتح برای شکستن محاصره حلب به منتشر شده است.

تروریست های ائتلاف جیش الفتح اخیرا اعلام کرده اند که عملیات موسوم به «حماسه بزرگ حلب» آغاز شده است. وبگاه خبری «قاسیون» وابسته به تکفیری ها  عنوان داشت: هدف جیش الفتح از این عملیات، به دست گیری کنترل حلب و شکستن محاصره مناطق شرقی این شهر است.

به گزارش این وبگاه، تروریست‌ها عملیات خود را با بمباران خمپاره ای و توپخانه ای به مواضع ارتش سوریه و نیروهای همپیمان آن در حلب و ریف آن آغاز کردند.

بنا بر این گزارش، عناصر جیش الفتح با موشکهای گراد، دانشکده های نظامی را در جنوب حلب بمباران کردند و راتفاعات راهبردی جنوب حلب نیز هدف بمباران تروریستها قرار گرفت.

البته نکته حائز اهمیت این است که میزان موفقیت تروریست ها در عملیات شکست حصر حلب به چه میزان خواهد بود؟ چرا که اکنون ارتش سوریه در  ریف جنوب غرب و غرب حلب دست برتر را دارد.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5848

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.