اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

داعش بزرگترین هتل موصل را منهدم کرد

  • کد خبر : 5720
  • 02 آبان 1395 - 9:32
داعش بزرگترین هتل موصل را منهدم کرد

به گزارش اخبار جهادی ، گروه تروریستی تکفیری داعش بزرگترین هتل شهر موصل را منهدم کرد. این خبر را روز گذشته منابع محلی در داخل شهر موصل، اعلام کردند. یکی از منابع خبری محلی در گفتگو با خبرگزاری رسمی تلوزیون آلمان با اعلام این خبر گفت: عناصر این گروه تروریستی تکفیری هتل «اوپراوای» که در ۱۱ […]

به گزارش اخبار جهادی ، گروه تروریستی تکفیری داعش بزرگترین هتل شهر موصل را منهدم کرد.

این خبر را روز گذشته منابع محلی در داخل شهر موصل، اعلام کردند.

یکی از منابع خبری محلی در گفتگو با خبرگزاری رسمی تلوزیون آلمان با اعلام این خبر گفت: عناصر این گروه تروریستی تکفیری هتل «اوپراوای» که در ۱۱ طبقه ساخته شده بود را متهدم کردند و برای این کار از چندین بشکه حاوی مواد منفجره TNT استفاده کردند.

گفتنی است گره تروریستی داعش پیش از این نام این هتل را به هتل «الوارثین» تغییر داده بود و آن را به مکانی برای استراحت و اقامت رهبران خود تبدیل کرده بود که همین امر باعث برافروخته شدن خشم شهروندان موصلی شد.

همچنین یکی دیگر از منابع خبری از درون شهر موصل خبر داد که عناصر این گروه تروریستی از چند روز قبل تخریب مراکز و ساختمان های دولتی موصل را آغاز کرده‌اند و چهارشنبه گذشته نیز با بلدوزر چهار کلیسا را تخریب نمودند.

یکی از افسران ارشد پلیس استان نینوا با اشاره به این مطلب گفت: اینگونه رفتارها از سوی عناصر داعش نشان دهنده این حقیقت است که این گروه تروریستی شکست خود را در این شهر قطعی می‌بیند و این اقدام تخریب‌گرایانه را انجام می‌دهد تا در صورت ورود نیروهای عراقی به این شهر، جز تله خاکی از این شهر باقی نمانده باشد و اکثر ساختمان‌های حساس و کلیدی شهر، نابود و تخریب شده باشند.

شایان ذکر است از حدود یک هفته پیش حمله همه جانبه رزمندگان عراقی به شهر موصل آغاز شده است و نیروهای عراقی با محاصره کامل این شهر، از مناطق شمالی، جنوبی و شرقی به این شهر نزدیک می‌شوند و روستاها و شهرک‌های اطراف این شهر را یکی پس از دیگری از چنگال تروریست ها خارج می‌سازند.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.