اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

جلاد داعش در موصل، خانواده اش را سر برید!

  • کد خبر : 5235
  • 08 مهر 1395 - 19:26
جلاد داعش در موصل، خانواده اش را سر برید!

یک منبع محلی در استان نینوا گزارش داد یکی از جلادان گروه تروریستی داعش با ارتکاب جنایت هولناکی، خانواده اش را در شهر موصل سر برید.  به گزارش اخبار جهادی سایت عراقی السومریه نیوز در این باره نوشت: یک جلاد وابسته به گروه تروریستی داعش با ارتکاب جنایت هولناکی، اقدام به جدا کردن سر از تن […]

یک منبع محلی در استان نینوا گزارش داد یکی از جلادان گروه تروریستی داعش با ارتکاب جنایت هولناکی، خانواده اش را در شهر موصل سر برید.
 به گزارش اخبار جهادی سایت عراقی السومریه نیوز در این باره نوشت: یک جلاد وابسته به گروه تروریستی داعش با ارتکاب جنایت هولناکی، اقدام به جدا کردن سر از تن همسر، برادر و دو تن از فرزندانش کرد که یکی از آنها فقط ۷ سال سن داشت.
این منبع که خواست نامش فاش نشود گفت: این حادثه تاکنون همچنان مبهم است و عناصر داعش این جلاد را به یکی از مراکز خود منتقل کرده اند.
گروه تروریستی داعش برای اعدام مخالفان یا کسانی که از دستورات سرکردگی این گروه تروریستی خودداری می کنند از جلادها استفاده می کند.
به دنبال نزدیک شدن زمان آغاز عملیات آزادسازی موصل از دست داعش، عناصر این گروه تروریستی اقدام به افزایش محدودیت های برای ساکنان این شهر کرده اند.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.