اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

سرنگونی پهپاد داعش در اطراف شهرستان الرطبه عراق + عکس

  • کد خبر : 5045
  • 30 شهریور 1395 - 16:26
سرنگونی پهپاد داعش در اطراف شهرستان الرطبه عراق + عکس

یک پهپاد عراقی توسط نیروهای ارتش این کشور در اطراف شهرستان الرطبه سرنگون شد. به گزارش اخبار جهادی نیروهای عراقی یک هواپیمای بدون سرنشین گروه تروریستی تکفیری داعش را در اطراف شهرستان الرطبه واقع در استان الانبار سرنگون کردند. در همین حال در پی انفجار انتحاری داعش در محل حضور نیروهای پلیس در این منطقه […]

یک پهپاد عراقی توسط نیروهای ارتش این کشور در اطراف شهرستان الرطبه سرنگون شد.

به گزارش اخبار جهادی نیروهای عراقی یک هواپیمای بدون سرنشین گروه تروریستی تکفیری داعش را در اطراف شهرستان الرطبه واقع در استان الانبار سرنگون کردند.

در همین حال در پی انفجار انتحاری داعش در محل حضور نیروهای پلیس در این منطقه دستکم ۹ پلیس عراقی کشته شدند.

هنوز جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است.

گروه تروریستی داعش که در ماه های گذشته متحمل شکست های سختی از نیروهای عراقی شده، اکنون دست به حمله های انتحاری و انفجار بمب در برخی از مناطق آزاد شده در الرمادی، جنوب موصل و بخش هایی از استان صلاح الدین عراق و بغداد زده است.

«حیدر العبادی» نخست وزیر عراق امروز، آغاز عملیات آزادسازی منطقه الشرقاط را از دست گروه تروریستی داعش اعلام کرد.

با اعلام آغاز عملیات آزادسازی منطقه شرقاط از سوی نخست وزیر عراق، یک مقام نظامی بلندپایه فرماندهی تیپ هفتم ارتش عراق در استان الانبار صبح امروز از آغاز عملیات آزادسازی دو جزیره البغدادی و حدیثه خبر داد.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

ابنا

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5045

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.