اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

سناریوی منافقین بعد از خروج «رجوی» از عراق چیست؟

  • کد خبر : 4666
  • 20 شهریور 1395 - 12:10

هم اکنون ۶۰۰ نفر از عناصر گروهک تروریستی منافقین در کمپ آمریکایی کروپر در عراق حضور دارند که در روزهای آتی شاهد خواهیم بود پس از سناریوسازی جدید، دستاویزی برای بازی‌های حقوق بشری این گروهک خواهند شد. به گزارش اخبار جهادی به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، مسئله طول کشیدن حضور منافقین در عراق ابعاد […]

هم اکنون ۶۰۰ نفر از عناصر گروهک تروریستی منافقین در کمپ آمریکایی کروپر در عراق حضور دارند که در روزهای آتی شاهد خواهیم بود پس از سناریوسازی جدید، دستاویزی برای بازی‌های حقوق بشری این گروهک خواهند شد.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، مسئله طول کشیدن حضور منافقین در عراق ابعاد پیچیده‌ای دارد، که یکی از مهمترین عوامل آن را می‌توان اراده سران گروهک نفاق برای عدم خروج و بازی تبلیغاتی با عناصر فریب خورده عنوان کرد.

برخی از بازی‌های جریان نفاق به بهانه باقی ماندن نیروها در عراق بدین شرح است:

– مرگ اعضا به دلیل عدم رسیدن دارو و غذا به کمپ اشرف  لیبرتی
– درگیری با نیروهای عراقی و کشته سازی برای ایجاد اراده باقی ماندن اعضا در گروهک منافقین
– کشتن عناصر به اصلاح مسئله دار و بازی حقوق بشری به واسطۀ آنها
– برگزاری نمایش در کشورهای اروپایی به بهانه ساکنان لیبرتی (کروپر) و اشرف
– انتقال امکانات و برخی مقرهای منافقین به جریان های تکفیری و معارض دولت عراق
– ایجاد انگیزه شدید برای اعضای فریب خورده جهت تسریع اعزام به اروپا

با تفاسیر فوق، گروهک تروریستی منافقین به دنبال باقی گذاشتن تعدادی از عناصر خود در عراق و قربانی کردن آنان و به راه انداختن بازی تبلیغاتی با عناصر کشته شده است.

این مسئله پس از خروج شخص رجوی از این کمپ آمریکایی در عراق کلید خواهد خورد، و منافقین تلاش خواهند کرد تا با تحریک گروه‌های درون عراق، زمینه‌های حمله به کمپ کروپر و مظلوم نمایی در این راستا را نمایان کنند.

از سال ۹۰ و خروج منافقین از کمپ اشرف همواره تمامی درگیری‌های ایجاد شده حول منافقین، از سوی این گروهک تروریستی بوده و افرادی که در این  بین از دست رفتند و کشته شدند، تنها به پروژه کشته سازی گروهک نفاق اضافه شدند.

هم اکنون ۶۰۰ نفر در کمپ آمریکایی کروپر در عراق حضور دارند که در روزهای آتی شاهد خواهیم بود که پس از کشته سازی آنان، دستاویزی برای هوسرانی و بازی‌های حقوق بشری سازمان خواهند شد.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.