اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تشکیل یک گروه مسلح جدید از سوی معارضان در جرابلس سوریه

  • کد خبر : 4662
  • 20 شهریور 1395 - 11:51
تشکیل یک گروه مسلح جدید از سوی معارضان در جرابلس سوریه

معارضان در مناطق شرقی و شمال شرقی سوریه، گروهی مسلح موسوم به “ثوار الجزیره السوریه” تشکیل دادند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از اسکای نیوز، برخی از افراد معارض منطقه جزیره شرقی سوریه از تشکیل گروهی موسوم به “ثوار الجزیره السوریه” در جرابلس با هدف آنچه «مبارزه با تروریست‌های داعش و نیروهای کُرد (پ ی […]

معارضان در مناطق شرقی و شمال شرقی سوریه، گروهی مسلح موسوم به “ثوار الجزیره السوریه” تشکیل دادند.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از اسکای نیوز، برخی از افراد معارض منطقه جزیره شرقی سوریه از تشکیل گروهی موسوم به “ثوار الجزیره السوریه” در جرابلس با هدف آنچه «مبارزه با تروریست‌های داعش و نیروهای کُرد (پ ی د)» خواندند، خبر دادند.

به گفته منابع محلی، هدف از تشکیل این گروه، جمع‌آوری افراد معارض مناطق شرقی و شمال شرقی سوریه شامل استان‌های رقه، دیرالزور و حسکه زیر پرچم گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه است.
این گروه قبل از اعلام خبر تشکیل شدن آن، با ارتش آزاد سوریه هماهنگی‌های لازم را صورت داده است و برخی از عناصر خود را در جرابلس  و روستای غندوره جمع‌آوری کرده است تا در عملیات سپر فرات (عملیات ترکیه برای حمایت از معارضان مسلح سوری) در کنار سایر گروه‌های معارضان مبارزه کنند.
این گروه جدید، برخی از افراد استان‌های رقه و حسکه از نژادهای عرب، کرد و ترکمن را به سوی روستاهای حلب و ادلب فرستاده است.
از سوی دیگر، معارضان سوریه نبرد جدیدی را در جنوب درعا برای باز‌پس‌گیری منطقه “مهجوره” و مزارع اطراف آن آغاز کرده‌اند و با حملات توپخانه‌ای و موشکی خود درگیری‌های گسترده‌ای را در این منطقه به وجود آورده‌اند.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.